Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Test-Πόσο κούκλα νιώθεις;


Κοιτάζεσαι στον καθρέφτη όλη την ημέρα ή απλά ρίχνεις κλεφτές ματιές όταν δε σε βλέπει το αγόρι σου; Όπως και να έχει το συμπέρασμα είναι ένα: θέλεις να δείχνεις όσο πιο όμορφή μπορείς! Ανίατη ασθένεια, απαραίτητη ανάγκη ή απλά δείγμα ότι έχεις καβαλήσει το καλάμι, η ομορφιά απασχολούσε και θα απασχολεί πάντα κάθε γυναίκα! Απάντησε ειλικρινά στις ερωτήσεις που ακολουθούν και μάθε πόσο κούκλα αισθάνεσαι!



Γενικά: δεν είναι μυστικό ότι ο καθημερινός καθαρισμός, η ενυδάτωση και η απολέπιση είναι τα τρία βασικά συστατικά της επιτυχίας του δέρματος σου που σε κάνουν να νιώθεις πιο κούκλα από ποτέ! Ακολούθησε πιστά τη ρουτίνα της ομορφιάς σου και θα δεις το δερματάκι σου να ακτινοβολεί ενώ εσύ θα νιώθεις και θα είσαι σκέτη κουκλίτσα.



Λίγη ιστορία για την ομορφιά:

το θέμα της ομορφιάς δεν είναι ένα ζήτημα που προέκυψε τώρα και σε έκανε να κοιτάζεις με λύσσα τον καθρέφτη, κάθε φορά που ένα σπυράκι ξεπρόβαλε. Μάθε λοιπόν ότι το αντρικό και γυναικείο "κάλλος" ήδη από την αρχαιότητα , θεοποιείται μαζί με τον έρωτα στο πρόσωπο της Αφροδίτης, απόδειξη ότι το όμορφο ήταν πάντα αντικείμενο λατρείας και θαυμασμού.


1.Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;

Α. Μοβ
Β. Μαύρο
Γ. Όλα τα παστέλ


2. Όταν βγαίνεις έξω έχεις πάντα μαζί σου:

Α. Το καθρεφτάκι σου για να τσεκάρεις το προσωπάκι σου
Β. Ένα στυλό γιατί ποτέ δεν ξέρεις που μπορεί να χρειαστεί
Γ. Το μέικ απ σου για να καλύπτεις τυχόν ατέλειες


3. Παρακολουθείς τις τάσεις της μόδας( στο μακιγιάζ):

Α. Ανελλιπώς! Και υιοθετώ αμέσως τα πιο τρέντι λουκ
Β. Αν τύχει ναι! Βάφομαι ανάλογα με το στιλ που θέλω να υιοθετήσω
Γ. Δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα, βάφομαι ανάλογα με τη διάθεση μου


4. Τι γνώμη έχεις για το σώμα σου:

Α. Είμαι χοντρή και συνεχώς προσπαθώ αν κάνω δίαιτα
Β. Είμαι αδύνατη, άλλοι λένε ότι είμαι "πετσί και κόκαλο" αλλά εγώ πιστεύω ότι πρέπει να χάσω
Γ. Ανάλογα με την όρεξη και τη διάθεση, αδυνατίζω και παχαίνω


5. Ποιο πιστεύεις ότι είναι το "δυνατό" σημείο της εμφάνισης σου;

Α. Τα μάτια μου, το σώμα μου, τα αυτιά μου, ακόμη και τα νύχια μου!
Β. Ορισμένοι μου έχουν κάνει κατά καιρούς κομπλιμέντα για κάποια σημεία, οπότε υποθέτω ότι είναι αυτά
Γ. Δεν ξέρω αν έχω "δυνατά","αδύναμα" σημεία όμως έχω αρκετά


6.Όταν κοιτάζεσαι στον καθρέφτη πριν φύγεις για τη δουλειά:

Α. Ρίχνεις ένα τελευταίο τσεκάρισμα για να είσαι μια κουκλίτσα
Β. Διορθώνεις τις ατέλειες που κάνουν "μπάμ" και έφυγες!
Γ. Το "Out of bed" λουκ είναι μεγάλη εφεύρεση! Βγαίνεις έξω όπως είσαι, έχεις φυσική ομορφιά και χωρίς ίχνος μακιγιάζ!



Αποτελέσματα:

Περισσότερα Α:
πιστεύεις ότι είσαι σκέτη κουκλίτσα! Ενδιαφέρεσαι για την ομορφιά σου και δεν υπάρχουν πολλές πιθανότητες να βγεις από το σπίτι απεριποίητη! Πρόσεξε μη φτάσεις στο άλλο άκρο και το παρακάνεις, αφού έτσι κι αλλιώς είσαι μια κούκλα!

Περισσότερα Β:
το "ότι βλέπει η πεθερά" είναι η φράση που σου ταιριάζει! Δε θέλεις να είσαι απεριποίητη αλλά δεν έχεις και την όρεξη να κάθεσαι με τις ώρες μπροστά από έναν καθρέφτη αφού η ομορφιά για εσένα δεν είναι το παν!

Περισσότερα Γ:
η ομορφιά ποτέ δε σε απασχόλησε ιδιαίτερα! Συνήθως δε βάζεις τίποτα περισσότερο από τα λίγο λιπ-γκλος για να βγεις από το σπίτι, αφού πιστεύεις ότι έχεις φυσική ομορφιά και δεν υπάρχει κανένας λόγος να παρέμβεις στη φύση!

Επιμέλεια: Ελένη Αναστασάκη

Πηγή
http://www.womenonly.gr