Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

Όταν λες «σε θέλω» να το εννοείς



Λόγια του αέρα, λόγια που λέγονται μόνο για να ειπωθούν, λόγια που δεν έχουν νόημα και ειλικρίνεια μέσα τους. Λόγια που ακούγονται με απώτερο σκοπό να δημιουργήσουν την αυταπάτη μιας σίγουρης ευτυχίας, να καθησυχάσουν έστω και για λίγο τον εγωισμό. Λόγια που οδηγούν σε ένα εύκολο «κρεβάτι», σε μια εύκολη καβάτζα.


Και κάπως έτσι έχασαν το νόημα τους λέξεις που κρύβουν μέσα τους την μεγαλύτερη καψούρα και ειλικρίνεια. Και το «σε θέλω» έγινε κάτι εύκολο να ειπωθεί, σαν να λες «καλημέρα». Έχασε την αλήθεια του, την έντασή του, τον πόνο που κρύβονταν μέσα του. Τι και αν τα μεγαλύτερα «σε θέλω» ακούστηκαν σε στιγμές απόλυτου πάθους, σε κρεβάτια που έπαιρναν φωτιά από δύο σώματα που ήταν γεμάτα έρωτα, σε στιγμές οδύνης και απελπισίας;

Γι’ αυτό μην το ξεφτιλίζεις. Μην το λες μόνο για να το πεις. Δες το βαθύτερο νόημα πίσω από αυτό, πριν το εκμυστηρευτείς σε αυτόν που έχεις απέναντί σου. Δες τον έρωτα που περικλείει αυτή η φράση, τον πόθο που φανερώνει. Την ανάγκη της επαφής των δύο σωμάτων. Την ανάγκη για ένα βλέμμα, μία κουβέντα, ένα άγγιγμα. Όχι μόνο για σήμερα, όχι μόνο για αύριο. «Για όσο θα με θέλεις και θα σε θέλω».

Το «σε θέλω» να το λες όταν δεν αντέχεις άλλο πια να το καταχωνιάζεις , όταν το νιώθεις να κατατρώει το μέσα σου, να σε πνίγει. Όταν ένα απλό «σε γουστάρω», «μου αρέσεις», δεν είναι αρκετό για να χωρέσει μέσα του τα συναισθήματά σου. Όταν νιώθεις ότι προσπαθεί να βγει από μέσα σου, από την ψυχή σου. Τη στιγμή που νιώθεις ότι πρέπει να το φωνάξεις για να λυτρωθείς. Τότε να το λες. Τότε να το φωνάζεις, να το γράφεις, να το τραγουδάς, να μην αφήνεις τον άλλο να αμφιβάλει για αυτό, ούτε στιγμή.

Το «σε θέλω» είναι για λίγους. Δεν είναι για λιγόψυχους. Μόνο για αυτούς που είναι αρκετά τολμηροί να το εννοούν. Γιατί το ειλικρινές «σε θέλω» , σημαίνει σε θέλω εδώ και τώρα, πέρα από κάθε όριο, πέρα από κάθε αναστολή, μόνο εγώ και εσύ. Δηλώνει ότι θα παλέψω για σένα, θα προσπαθήσω και ας φάω τα μούτρα μου, θα κάνω τρέλες για πάρτη σου, γιατί είμαι ερωτευμένος. Σημαίνει έχω την ανάγκη να νιώθω το σώμα σου έναντι στο δικό μου, την ανάσα σου στο λαιμό μου, τα χάδια σου στο κορμί μου και το χέρι σου μπλεγμένο στο δικό μου. «Σε θέλω» σημαίνει έχω τόση ανάγκη την ύπαρξή σου στη ζωή μου, που οτιδήποτε λιγότερο μοιάζει λίγο ανούσιο κι ανώφελο μπροστά σου. Γιατί δεν υπάρχει κάτι άλλο που να κάνει την καθημερινότητα λιγότερο βαρετή, τις μέρες πιο χαρούμενες και τις νύχτες πιο ενδιαφέρουσες από ποτέ.

Κι όμως, πόσα ειλικρινή «σε θέλω» κρύφτηκαν πίσω από δειλά «έλα μωρέ, δεν πειράζει»; Πόσοι έρωτες μείναν ανεκπλήρωτοι γιατί δείλιασαν να φανερωθούν; Πόσοι «έρωτες» καταχωνιάστηκαν σε συρτάρια, γράφτηκαν σε τοίχους, σε τραγούδια, σε ποιήματα, σε άρθρα, αντί να ειπωθούν; Και πόσοι ερωτευμένοι κοιμήθηκαν χώρια γιατί φοβήθηκαν να εκτεθούν; Γιατί δεν τόλμησαν, γιατί τους τρόμαξε η ιδέα της απόρριψης, γιατί το ήθελαν αρκετά, αλλά το άφησαν για αύριο.
Γι’ αυτό, όταν λες «σε θέλω», ρε, να το εννοείς.


Συντάκτης: Δέσποινα Τάμπου
Επιμέλεια κειμένου: Κατερίνα Καλή

Πηγή
http://www.pillowfights.gr/confessions-of-a-fighter/otan-les-se-thelo-na-to-ennoeis/