Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

"Εννεάγραμμα": Τεστ - Μέθοδος ψυχανάλυσης



Κάποιοι λένε ότι για να μπορέσει κανείς να ολοκληρωθεί σαν άτομο πρέπει να γνωρίσει τον αληθινό εαυτό του. Αυτό το τεστ προσωπικότητας, που συνδυάζει την αρχαία σοφία με τις σύγχρονες μεθόδους ανάλυσης, θα σας βοηθήσει να μάθετε περισσότερα για τον εαυτό σας.



Νιώθετε καθηλωμένοι στα επαγγελματικά σας; Αισθάνεστε ανικανοποίητοι από τη σχέση σας με τον σύντροφό σας; Νιώθετε ότι επαναλαμβάνετε άσκοπα τα ίδια μοτίβα στη ζωή σας χωρίς να καταλαβαίνετε το γιατί; Όλα αυτά δείχνουν ότι ίσως είναι καιρός να αναλύσετε βαθύτερα τον εαυτό σας και να προσπαθήσετε να τον κατανοήσετε επάνω σε νέες βάσεις. Αυτό μπορεί να ακούγεται παράξενο, αλλά συχνά επιλέγουμε να αγνοούμε τις βαθύτερες ανάγκες μας και πολλές φορές δυσκολευόμαστε να αντιληφθούμε και να αποδεχτούμε αυτό που πραγματικά είμαστε. Συνήθως αυτό μπορεί να οφείλεται στις προσδοκίες που έχουν οι άλλοι από εμάς - για παράδειγμα, οι γονείς μπορεί να έχουν ωθήσει τα παιδιά τους σε ένα συγκεκριμένο επάγγελμα, ενώ εκείνα να είχαν κλίση για ένα άλλο.

Εύκολα μπορεί να νιώσει κάποιος χαμένος στον κυκεώνα της ζωής και να νιώθει ότι τον σέρνουν αόρατα σκοινιά αντί να ακολουθεί ο ίδιος το πεπρωμένο του.Οι εμπειρίες του παρελθόντος είναι εξίσου ικανές να μας απομακρύνουν από τον πραγματικό εαυτό μας. Αν κάποτε ένας φίλος σάς πρόδωσε, ίσως από τότε να αποφεύγετε να δεθείτε με άλλους ανθρώπους. Όλοι έχουμε την τάση να επαναλαμβάνουμε μοτίβα, τα οποία με την πάροδο των χρόνων έχουν γίνει μέρος της προσωπικότητάς μας.
Το
τεστ στις παρακάτω, θα σας βοηθήσει να φτάσετε στο βαθύτερο επίπεδο του «εγώ» σας και να ανακαλύψετε αυτό που πραγματικά είστε και αυτό που χρειάζεστε από τη ζωή στην παρούσα φάση που βρίσκεστε. Με την πάροδο των ετών αναπτύχθηκε ένα τεστ που ονομάζεται «εννεάγραμμα» και που χρησιμοποιείται από τους ψυχολόγους για να αποκαλύψει την πραγματική φύση του ανθρώπου. Ορισμένοι Ιησουίτες μελετητές της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας χρησιμοποιούσαν αυτό το τεστ στην πνευματική διδασκαλία τους. Σήμερα έχει αναγνωριστεί ως ένα πολύτιμο εργαλείο αυτοαξιολόγησης και χρησιμοποιείται σε πολλά εργαστήρια προσωπικής ανάπτυξης. Το σύμβολο του εννεαγράμματος είναι πανάρχαιο: ένας κύκλος που περικλείει εννέα ισαπέχοντα σημεία. Η προέλευση αυτού του συμβόλου είναι άγνωστη, αλλά πιστεύεται ότι έχει τις ρίζες του στην Αρχαία Ελλάδα, ενώ εμφανιζόταν συχνά και σε πολλές μυστικιστικές κοινωνίες της Μέσης Ανατολής.

Τη δεκαετία του '60, ο Βολιβιανός φιλόσοφος Όσκαρ Ικάζο συσχέτισε το σύμβολο του εννεαγράμματος με ένα σύστημα αυτοαξιολόγησης το οποίο είχε αναπτύξει κατά τη διάρκεια των ταξιδιών του στα οποία μελετούσε αρχαίους πολιτισμούς. Ο Ικάζο βασίστηκε στη ιδέα των εννέα θεϊκών μορφών, που απαντάται συχνά στη Δυτική φιλοσοφία και τον μυστικισμό. Ο Ικάζο πίστευε ότι η πεμπτουσία του ανθρώπου έγκειται πάντα σε μια από αυτές τις εννέα μορφές και ότι αν κατανοήσει κανείς τη βαθύτερη ουσία του, αν δηλαδή κατανοήσει τον πυρήνα της ψυχής του, θα μπορέσει να γνωρίσει τον εαυτό του, να επαναπροσδιορίσει τις ανάγκες του και να μεταμορφώσει θεαματικά τη ζωή του. Το 1970, μια ομάδα συγγραφέων και ψυχολόγων άρχισε να μελετάει το σύστημα του Ικάζο. Έκτοτε το εννεάγραμμα υιοθετήθηκε από πολλούς ψυχολόγους και ψυχοθεραπευτές.
Πολλοί το χρησιμοποιούν για να βρουν τον προορισμό τους στη ζωή, αλλά και για να επιλέξουν το επάγγελμα που τους ταιριάζει.

Το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί είναι μια συνοπτική εκδοχή του τεστ που βασίζεται στο εννεάγραμμα. Για κάθε ζεύγος φράσεων, επιλέξτε αυτή που περιγράφει καλύτερα το πώς αισθάνεστε συνήθως και κυκλώστε το αντίστοιχο γράμμα. Είναι καλύτερα να επιλέγετε την απάντηση αυθόρμητα, χωρίς να το σκεφτείτε ιδιαίτερα, καθώς αυτό το τεστ αφορά την πραγματική συμπεριφορά και τις πιο συνηθισμένες αντιδράσεις, και δεν έχει να κάνει με περιστασιακά συναισθήματα.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΦΥΣΗ ΣΑΣ;
1. Θεωρώ τον εαυτό μου:


Ε ρομαντικό και διαισθητικό
Β ρεαλιστή και προσγειωμένο

2. Προσπαθώ να:


Ζ αντιμετωπίζω τις συγκρούσεις
Α αποφεύγω τις συγκρούσεις

3. Συνήθως είμαι:


Γ διπλωμάτης, χαριτωμένος και φιλόδοξος
Δ ευθύς, τυπικός και ιδεαλιστής

4. Έχω την τάση να είμαι:


Η συγκεντρωμένος και επίμονος
Θ αυθόρμητος και πρόσχαρος

5. Είμαι:


ΣΤ φιλόξενος άνθρωπος και μου αρέσει να καλωσορίζω νέους φίλους στη ζωή μου
Ε κλειστό άτομο και δεν κάνω εύκολα παρέες

6. Μου είναι:


Β δύσκολο να χαλαρώσω και να πάψω να ανησυχώ για πιθανά προβλήματα
Α δύσκολο να ασχοληθώ με πιθανά προβλήματα

7. Είμαι περισσότερο:


Ζ τύπος της πιάτσας που ξέρει να επιβιώνει
Δ ένας ονειροπαρμένος ιδεαλιστής

8. Είμαι άνθρωπος που συνήθως:


ΣΤ μου αρέσει να δείχνω στοργή στους ανθρώπους
Η προτιμώ να κρατάω τις αποστάσεις μου από τους άλλους

9. Όταν βιώνω μια καινούργια εμπειρία, συνήθως αναρωτιέμαι αν θα:

 Γ μου χρησιμεύσει σε κάτι
Θ αν θα μου είναι ευχάριστη

10. Έχω την τάση να εστιάζω υπερβολικά:


Ε στον εαυτό μου
Α στους άλλους

11. Αρκετοί έχουν βασιστεί στη:

 Η διαίσθηση και τις γνώσεις μου
Ζ δύναμη και την αποφασιστικότητά μου

12. Έχω αντιληφθεί ότι νιώθω:

 Β αβεβαιότητα για τον εαυτό μου
Δ σιγουριά για τον εαυτό μου

13. Για εμένα έχουν περισσότερη σημασία:

 ΣΤ οι σχέσεις με τους άλλους ανθρώπους παρά η εκπλήρωση των φιλοδοξιών
Γ η εκπλήρωση των φιλοδοξιών παρά οι σχέσεις με τους άλλους ανθρώπους

14. Τις περισσότερες φορές:

 Ε δεν κατορθώνω να εκφράσω με σαφήνεια αυτά που θέλω και νιώθω
Θ είμαι ευθύς στα λόγια μου - λέω αυτά που οι άλλοι δεν έχουν το θάρρος να πουν

15. Μου είναι δύσκολο να:


Η σταματήσω να σκέφτομαι τις εναλλακτικές και να καταλήξω σε μια οριστική απόφαση
Δ να χαλαρώσω και να αντιμετωπίσω με ευελιξία τις περιστάσεις

16. Έχω την τάση να λειτουργώ:

 Β με δισταγμό και χρονοτριβή
Ζ με τόλμη και αποφασιστικότητα

17. Η:


Α απροθυμία μου να συνάπτω στενές σχέσεις μου έχει δημιουργήσει πρόβλημα με τον κόσμο

ΣΤ προθυμία μου να επιτρέπω στους άλλους να εξαρτώνται από εμένα μου έχει δημιουργήσει πρόβλημα με τον κόσμο

18. Συνήθως:


Γ κατορθώνω να παραμερίζω τα συναισθήματά μου για να φέρω εις πέρας το έργο μου
Ε πρέπει να ξεδιαλύνω τα συναισθήματά μου για να μπορέσω να δράσω

19. Γενικά είμαι:


Β μεθοδικός και προσεκτικός
Θ περιπετειώδης και ριψοκίνδυνος

20. Θεωρώ τον εαυτό μου:


ΣΤ άτομο, που απολαμβάνει την παρέα των άλλων
Δ σοβαρό και συγκρατημένο άτομο, που βρίσκει λύσεις μέσα από τη συζήτηση

21. Συχνά αισθάνομαι την ανάγκη να:


Ζ είμαι ένας βράχος αντοχής
Γ να αποδίδω στην εντέλεια

22. Με ενδιαφέρει να:


Η κάνω δύσκολες ερωτήσεις και να διατηρώ την ανεξαρτησία μου
Α να διατηρώ την πνευματική μου γαλήνη

23. Είμαι σχετικά:

 Β κυνικός και σκεπτικιστής
ΣΤ ευαίσθητος και αισθηματίας

24. Συχνά ανησυχώ ότι:

 Θ επαναπαύομαι σε αυτά που έχω και χάνω τα καλύτερα
Ζ αν ρίξω τις άμυνές μου, κάποιος θα με εκμεταλλευτεί

25. Η συνήθειά μου να:


Ε μην παίρνω θέση, ενοχλεί τους άλλους
Δ λέω στους άλλους τι να κάνουν τους ενοχλεί

26. Πολλές φορές νιώθω άγχος:


Α όταν γύρω μου επικρατεί ενθουσιασμός και αναστάτωση
Θ όταν γύρω μου δεν επικρατεί ενθουσιασμός και αναστάτωση

27. Είμαι άνθρωπος που:

 Β εξαρτώμαι από τους φίλους μου κι εκείνοι ξέρουν ότι μπορούν να βασίζονται επάνω μου
Γ δεν εξαρτώμαι από κανέναν και τα βγάζω πέρα μόνος μου

28. Έχω την τάση να είμαι:


Η αποστασιοποιημένος και απορροφημένος με τα δικά μου θέματα
Ε κυκλοθυμικός και εσωστρεφής

29. Μου αρέσει να:


Ζ προκαλώ τους άλλους και να τους ταρακουνώ
ΣΤ προσφέρω ανακούφιση στους άλλους και να τους καθησυχάζω

30. Είμαι γενικά:


Θ εξωστρεφής και κοινωνικός
Δ ειλικρινής και πειθαρχημένος

31. Θέλω να:

 Α εναρμονίζομαι με το σύνολο - νιώθω άβολα όταν ξεχωρίζω σε μια ομάδα ανθρώπων
Γ ξεχωρίζω από το σύνολο - νιώθω άβολα όταν δεν μπορώ να προβάλλω τον εαυτό μου

32. Θα έλεγα ότι:


Η προτιμώ να νιώθω άνεση και ασφάλεια παρά να κυνηγάω τα όνειρά μου
Β η εκπλήρωση των ονείρων μου είναι πιο σημαντική για μένα από την άνεσή μου

33. Όταν έρχομαι σε διαφωνία με τους άλλους:

 Ε συνήθως υποχωρώ
Ζ σπάνια κάνω πίσω

34. Πολλές φορές στο παρελθόν:


Α έχω υποχωρήσει πολύ εύκολα κι έχω αφήσει τους άλλους να με παρασύρουν
Δ έχω υπάρξει πολύ ξεροκέφαλος και απαιτητικός με τους άλλους

35. Οι άλλοι με εκτιμούν:


Θ για το αδάμαστο πνεύμα μου και την εφευρετικότητά μου
ΣΤ για την αφοσίωση και την κατανόηση που δείχνω

36. Ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας μου οφείλεται:


Γ στο ταλέντο μου να κάνω θετική εντύπωση
Η στην καλή μου τύχη, αφού δεν ενδιαφέρθηκα ποτέ να καλλιεργήσω τις διαπροσωπικές μου σχέσεις


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Μετρήστε τα τρία γράμματα τα οποία επιλέξατε τις περισσότερες φορές και διαβάστε τις προσωπικότητες που αναφέρονται σε αυτά. Στη συνέχεια επιλέξτε αυτή που θεωρείτε ότι σας εκφράζει περισσότερο. Αυτός είναι ο τύπος της προσωπικότητάς σας.

Α = Μεταρρυθμιστής
Β = Αρωγός
Γ = Αγωνιστής
Δ = Ατομιστής
Ε = Ερευνητής
ΣΤ = Αφοσιωμένος
Ζ = Ενθουσιώδης
Η = Ατρόμητος
Θ = Ειρηνοποιός

ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ



Μεταρρυθμιστής

 ΕΙΣΤΕ...πιστοί στις αρχές σας και ιδεαλιστές, με έντονη αίσθηση του σωστού και του λάθους. Οργανωτικοί, πειθαρχημένοι και σχολαστικοί, προσπαθείτε πάντα να θέτετε τον πήχη ψηλά και να ζείτε με υψηλά πρότυπα. ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ...να επιδιώκετε το τέλειο και συχνά ασκείτε έντονη κριτική στους άλλους. Επίσης συχνά εξοργίζεστε όταν τα πράγματα δεν γίνονται όπως τα θέλετε και γίνεστε ανυπόμονοι. ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ...οξυδερκείς, συνετοί, ρεαλιστές και ευγενικοί. Αυτός ο τύπος προσωπικότητας χαρακτηρίζει επίσης τους ήρωες.

Αρωγός


ΕΙΣΤΕ...φιλικοί, συμπονετικοί, έντιμοι και καλόκαρδοι. Νιώθετε την παρόρμηση να πλησιάζετε τους άλλους καλοπροαίρετα. ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ...να ολισθαίνετε συναισθηματικά, κάνοντας πράγματα μόνο και μόνο για να ευχαριστήσετε τους άλλους, παραγκωνίζοντας τις δικές σας επιθυμίες. Συχνά αυτό γίνεται επειδή έχετε ανάγκη να ξέρετε ότι κάποιοι σας έχουν ανάγκη. ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ...πρόθυμοι και αλτρουιστές, και αγαπάτε τους άλλους χωρίς να περιμένετε ανταπόδοση. 

Αγωνιστής


ΕΙΣΤΕ...γοητευτικοί και αυτάρκεις. Χαρακτηρίζεστε από φιλοδοξία, σπιρτάδα και αυτοπεποίθηση. Συχνά δίνετε μεγάλη σημασία στην κοινωνική θέση και εμπνέεστε από υψηλούς στόχους. ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ...να ασχολείστε πολύ με την εικόνα σας και με τη γνώμη που έχουν οι άλλοι για εσάς. Συχνά γίνεστε ανταγωνιστικοί και εργασιομανείς. ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ...ικανοποιημένοι και αυθεντικοί, ένα πρότυπο μίμησης για τους άλλους.

Ατομιστής


ΕΙΣΤΕ...ευαίσθητοι, ρομαντικοί, συγκρατημένοι και διορατικοί. Έχετε ειλικρινή συναισθήματα, αλλά συχνά τα κρατάτε για τον εαυτό σας. ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ...να γίνεστε κυκλοθυμικοί και εγωιστές, και να κλείνεστε στον εαυτό σας όταν νιώθετε ευάλωτοι. Μπορεί επίσης να φτάνεστε στο σημείο της αυτο-λύπησης και να σας πιάνουν μελαγχολίες. ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ...γεμάτοι έμπνευση και δημιουργικότητα, ικανοί να ανανεώσετε τον εαυτό σας και να μάθετε από τις εμπειρίες του παρελθόντος.

Ερευνητής

 ΕΙΣΤΕ...διορατικοί, εγκεφαλικοί, εύστροφοι, ανήσυχοι και περίεργοι. Το πρωτοποριακό σας πνεύμα σας κάνει να καινοτομείτε, αφού είστε ικανοί να επικεντρωθείτε στην υλοποίηση περίπλοκων ιδεών. ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ...να χάνεστε στις σκέψεις σας και στα φανταστικά σας επιτεύγματα, με αποτέλεσμα να γίνεστε απόμακροι, αδιάφοροι με τους γύρω σας και συχνά να απομονώνεστε. ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ...οραματιστές, μπροστά από την εποχή σας και ικανοί να δείτε τον κόσμο με άλλα μάτια.

Αφοσιωμένος

 ΕΙΣΤΕ... προσηλωμένοι, αποζητάτε την ασφάλεια, υπεύθυνοι, φιλόπονοι και αξιόπιστοι. Έχετε την ικανότητα να βρίσκετε λύσεις, αλλά και να προβλέπετε τα πιθανά προβλήματα. Διαπρέπετε στις συνεργασίες. ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ...να γίνεστε αμυντικοί, να αγχώνεστε και να παραπονιέστε για τις δυσκολίες. Συχνά βασανίζεστε από αμφιβολίες και καχυποψίες. ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ...αξιόπιστοι και έχετε την ικανότητα να εμψυχώνετε τους γύρω σας.

Ενθουσιώδης

 ΕΙΣΤΕ...πολυάσχολοι και παραγωγικοί, αισιόδοξοι, εξωστρεφείς, ευέλικτοι και αυθόρμητοι. Λατρεύετε τις νέες, συναρπαστικές εμπειρίες. ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ...να χρησιμοποιείτε τα πολύπλευρα ταλέντα σας με λάθος τρόπους , να φτάνετε στα άκρα, να γίνεστε απείθαρχοι και να αποδιοργανώνεστε. Η επιμονή σας να επιτύχετε τους στόχους σας μπορεί να σας εξαντλήσει. ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ...ικανοποιημένοι με αυτά που κατορθώνετε, ευγνώμονες για όσα έχετε, και ικανοί να στρέψετε τα ταλέντα σας σε στόχους που αξίζει να κατακτήσετε.

Ατρόμητος

 ΕΙΣΤΕ...δυνατοί, γεμάτοι αυτοπεποίθηση, σθένος και σιγουριά. Δεν συνηθίζετε να μασάτε τα λόγια σας, είστε εφευρετικοί και ικανοί να παίρνετε σοβαρές αποφάσεις. ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ...να γίνεστε εγωκεντρικοί και αυταρχικοί. Μερικές φορές προσπαθείτε να ελέγχετε τους γύρω σας, κάτι που μπορεί να σας φέρει σε σύγκρουση μαζί τους. ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ...ακαταμάχητοι, και όταν χρησιμοποιείτε τα προσόντα σας για να βοηθήσετε τους άλλους, γίνεστε αισιόδοξοι και αποτελείτε πηγή έμπνευσης.

Ειρηνοποιός


ΕΙΣΤΕ...πρόσχαροι, αυτάρκεις, σταθεροί, δημιουργικοί, αισιόδοξοι. ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ...να διακατέχεστε από υπερβολική προθυμία να ζείτε αρμονικά με τους άλλους. Συχνά εφησυχάζετε, απλοποιείτε τα προβλήματα και υποτιμάτε οτιδήποτε μπορεί να σας αναστατώσει. ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ...ακατάβλητοι και ανοιχτόκαρδοι, κι έχετε την ικανότητα να φέρνετε κοντά τους ανθρώπους και να λύνετε τις διαφωνίες.



Ο βασικός τύπος της προσωπικότητάς σας μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργείτε στη ζωή και αντιδράτε στις σχέσεις σας με τους άλλους ανθρώπους. Για να εντοπίσετε αυτό που μπορεί να σας λείπει για να αισθανθείτε ολοκληρωμένοι, αφήστε το ένστικτό σας να οδηγήσει το χέρι σας, σχεδιάζοντας ένα δέντρο σε μια κόλλα χαρτί. Φανταστείτε ότι το δέντρο είναι ο εαυτός σας και σχεδιάστε αυθόρμητα. Προσθέστε όσες λεπτομέρειες θέλετε και χρησιμοποιήστε όποια χρώματα θέλετε. Όταν τελειώσετε, θα έχετε μια υποκειμενική εικόνα του εγώ σας, που μπορεί να σας αποκαλύψει πολλά για το ποιοι πραγματικά είστε.

ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ

 Πρόκειται για ένα απλό σκίτσο; Αυτό δείχνει ότι ίσως βρίσκεστε υπό πίεση στην παρούσα φάση και θα πρέπει να χαλαρώσετε τους ρυθμούς σας. Αν το σχέδιό σας είναι λεπτομερές, μάλλον είστε τελειομανής και θα πρέπει να είστε λιγότερο απαιτητικοί με τον εαυτό σας.

Η ΕΙΚΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΗ;


Αν χρησιμοποιήσατε πολλά χρώματα, μάλλον βρίσκετε τη ζωή σας αρκετά πεζή και χρειάζεστε κάποια πηγή έμπνευσης και δημιουργίας.

ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΕΧΕΙ ΡΙΖΕΣ;


Αν ναι, τότε είστε ικανοποιημένοι από τις σχέσεις με τους φίλους και τους συγγενείς σας. Αν όχι, ίσως νιώθετε μοναξιά, γι' αυτό βρείτε τρόπους να συσφίξετε τις σχέσεις σας με τα κοντινά σας πρόσωπα.

ΠΩΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΤΕ ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ;

 Αν είναι γυμνά και αραιά, ίσως νιώθετε ότι δεν διασκεδάζετε όσο θα έπρεπε ή νιώθετε ανικανοποίητοι. Τα κλαδιά που εκτείνονται μακριά από τον κορμό δείχνουν μεταφορικά ότι επιθυμείτε να φέρετε ανθρώπους κοντά σας, γι' αυτό αναλογιστείτε ποια είναι τα πρόσωπα που καλύπτουν τις ανάγκες σας και ποιους θα θέλατε να έχετε δίπλα σας.

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΡΜΟΣ;


Ένα λεπτό δέντρο σημαίνει ότι νιώθετε εκτεθειμένοι και πρέπει να βρείτε τρόπους να δυναμώσετε ψυχικά. Αν τα κλαδιά είναι πολύ μεγάλα σε σύγκριση με τον κορμό, ίσως το παρακάνετε με τον ενθουσιασμό σας να καταπιάνεστε με πολλά πράγματα ταυτόχρονα.

ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ;


Ένα δέντρο μόνο του στη μέση του πουθενά δείχνει ότι κάπως έτσι βλέπετε τον εαυτό σας στη ζωή. Αν έχετε ζωγραφίσει έδαφος, ή ακόμα ήλιο και ουρανό, αυτό φανερώνει την ανάγκη σας να αντλείτε έμπνευση και δύναμη από καταστάσεις και πρόσωπα.


Πηγή
http://zisemazimas.blogspot.gr