Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Quiz: Ποιο χρώμα μαλλιών ταιριάζει στον χαρακτήρα σου;



Ξανθιές, μελαχρινές, κοκκινομάλλες, καστανές... Είχες σκεφτεί ποτέ ότι η επιλογή του χρώματος μαλλιών έχει να κάνει και με τον χαρακτήρα μας; Κάνε το quiz παρακάτω και βρες το χρώμα που ταιριάζει όχι στην επιδερμίδα σου αλλά στον χαρακτήρα σου!


1. Μέσα στην ντουλάπα μου θα βρεις...
Α) Πολλά prints και ρούχα με λουλούδια. Είναι όλα τους πολύ χαριτωμένα!
Β) Κομψά ρούχα σε χρώματα που συνδυάζονται μεταξύ τους. Θέλω να δείχνω περιποιημένη αλλά και να είμαι άνετη.
Γ) Κάποια trendy ρούχα, κάποια άλλα πιο συμβατικά. Το στιλ μου αλλάζει ανάλογα με την διάθεσή μου.
Δ) Ό,τι τελευταίο! Μου αρέσει να είμαι ενημερωμένη και ανανεώνω το look μου.

2. Από ταινίες προτιμώ...
Α) Ξένες ταινίες και ευρωπαϊκό κινηματογράφο. Είναι σαν να ταξιδεύω χωρίς όμως να πληρώνω τα έξοδα.
Β) Θρίλερ. Όσο πιο τρομακτικό, τόσο το καλύτερο!
Γ) Ταινίες με μυστήριο. Μου αρέσει πάντα να βρίσκω τον ένοχο.
Δ) Τις ρομαντικές κομεντί. Θέλω να δω κάτι που θα με χαλαρώσει και θα μου δημιουργήσει όμορφες σκέψεις.

3. Αν μπορούσα να μοιάσω με οποιαδήποτε star στον κόσμο θα ήθελα να ήμουν σαν την...
Α) Natalie Portman
Β) Kim Kardashian
Γ) Keira Knightley
Δ) Kate Moss

4. Τι περιλαμβάνει ένα ιδανικό Σαββατοκύριακο;
Α) Πολύ γυμναστική!
Β) Δύο λέξεις θα πω: σπορ και μπαρ!
Γ) Ράλι, εκδρομή για εξερευνήσεις, οτιδήποτε έχει δράση
Δ) Άμμο, θάλασσα, μικροσκοπικά μπικίνι και αντηλιακό λάδι με άρωμα καρύδα

5. Ο επόμενος στόχος μου είναι...
Α) Να χάσω κιλά
Β) Να αγοράσω ένα υπέροχο ζευγάρι παπούτσια που είδα
Γ) Δεν βάζω στόχους. Θέλω να με πάει η ζωή όπου θέλει
Δ) Να βελτιώσω την εικόνα μου

6. Οι ιδανικές διακοπές για μένα είναι...
Α) Σε ένα ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων σε κάποιο τροπικό νησί
Β) Ένα σαφάρι στην Αφρική
Γ) Ένα road trip οπουδήποτε
Δ) Mexico city!

7. Το πιο συναρπαστικό πράγμα που θα ήθελες ένας άντρας να κάνει για σένα είναι...
Α) Να εξασφαλίσει εισιτήρια για μια παράσταση που είναι ήδη sold out και στην οποία πεθαίνω να πάω!
Β) Να μου κάνει έκπληξη με αεροπορικά εισιτήρια
Γ) Να μου αγοράσει ένα πολύ ακριβό δώρο
Δ) Να κανονίσει μια μέρα για τους δυο μας σε ένα super luxurious spa

Περισσότερα Α

Αν δεν είσαι ήδη, πρέπει να γίνεις καστανή

Το στιλ σου είναι σοφιστικέ, είσαι αρκετά ήρεμη και το σημαντικότερο, πολύ σίγουρη για τον εαυτό σου. Δεν χρειάζεται να καταφύγεις σε ακραίες λύσεις για να τραβήξεις την προσοχή των άλλων. Για την ακρίβεια, δεν χρειάζεσαι καν την προσοχή τους. Την έχεις!

Περισσότερα Β

Αν δεν είσαι ήδη, πρέπει να γίνεις κοκκινομάλλα!
 

Είσαι η προσωποποίηση της αντίφασης. Είσαι ευαίσθητη αλλά και επιθετική, είσαι φιλόδοξη αλλά δεν θα πατούσες ποτέ επί πτωμάτων για να τα καταφέρεις κι ενώ τη μια στιγμή φοράς ψηλά τακούνια την άλλη κανονίζεις να πας για safari. Όλες αυτές οι αντιφάσεις συναινούν σε ένα πράγμα: είσαι μια φλογερή κοκκινομάλλα!

Περισσότερα Γ


Αν δεν είσαι ήδη, πρέπει να γίνεις μελαχρινή!

Είσαι δυναμική και ανεξάρτητη! Ξέρεις τι θέλεις αλλά και πώς να το κάνεις δικό σου. Είσαι μια γυναίκα που δεν περνά απαρατήρητη όχι τόσο για το στιλ της, όσο για την δυναμική της. Σου αρέσει να κάνεις διαφορετικά πράγματα αλλά σε όλα αυτά υπάρχει ένας κοινός παρανομαστής: θέλεις να περνάς καλά. Είσαι μια γνήσια μελαχρινή. Τα μαύρα μαλλιά ταιριάζουν υπέροχα με τον μυστηριώδη χαρακτήρα σου!

Περισσότερα Δ

Αν δεν είσαι ήδη, πρέπει να γίνεις ξανθιά!

Θέλεις να είσαι sexy, περιποιείσαι εντατικά τον εαυτό σου και θέλεις να είσαι το επίκεντρο της προσοχής. Αγαπάς την εικόνα σου αλλά δεν επαναπαύεσαι ποτέ. Πειραματίζεσαι με νέα looks μέχρι να βρεις εκείνο που πραγματικά σου ταιριάζει. Guess what: όχι μόνο το ξανθό ταιριάζει στον χαρακτήρα σου, αλλά είσαι αυτή που μπορείς να το φροντίσεις εντατικά έτσι ώστε να δείχνει όμορφο και περιποιημένο πάντα.

 Πηγή: tlife.gr

Πηγή
http://www.womantime.gr