Τετάρτη 12 Αυγούστου 2020

Βλέπω τη ζωή να τρέχει...


Από την Ιωάννα Πιτσιλλή

Όλα έχουν αλλάξει τώρα τελευταία. Βλέπω τη ζωή να τρέχει, χωρίς ζώνη ασφαλείας. Μόνο τρέχει και γελά.
«Μαζί μας;»
«Δεν ξέρω. Ίσως!».

Τίποτα δεν είναι το ίδιο. Ακόμα και οι γάτες δε φοβούνται πια τα σκυλιά. Ορθώνουν ανάστημα και απειλούν. Μοστράρουν νύχια. 

Δεν προλαβαίνω να χαρώ με τη χαρά μου. 
Το γέλιο μου γίνεται κλάμα. Το κλάμα μου διαδέχονται χαρμόσυνα μαντάτα και όλο πάει ξανά από την αρχή. Το άγχος μου έχει διαλύσει το στομάχι και παράξενα όνειρα στοιχειώνουν τον ύπνο μου τα βράδια.

Παράξενη χρονιά το ‘20. Δεν πετάμε με αυτοκίνητα στον ουρανό. Κάπως έτσι το είχαμε φανταστεί, θυμάσαι; Η ζωή πετάει πάνω από τα κεφάλια μας. Έχω την αίσθηση πως γελάει.
«Μαζί μας;»
«Δεν ξέρω. Ίσως!».


Μια φορά την πήρε το μάτι μου. Εκεί που έτρεχε και γελούσε, της ξέφυγε ένα μικρό δάκρυ.
«Για’ μας;»
«Φοβάμαι πως ναι, για’ μας.».


Πηγή
http://metaximas.org