Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

Σήμερα εαυτέ μου, θα σ’αγκαλιάσω και θα σ’αγαπήσω όσο σου αξίζει!


Γράφει η NO*RL*IZ

Απόψε έχω μια τρελή διάθεση να σ’αγκαλιάσω. Ναι, σε σένα μιλάω που με κοιτάς με το μισάνοιχτο μάτι και το ανακατεμένο μαλλί μέσα από τον καθρέπτη του μπάνιου. Έχω διάθεση να σε ακουμπήσω, να σε νιώσω, να σε θυμηθώ ξανά.

Απόψε θα την κοπανήσουμε από όλους και από όλα, μαζί, αγκαλιά και θα σεργιανίσουμε όπου γουστάρουμε εκτός χρονικών πλαισίων, εκτός υποχρεώσεων. Θα ντυθούμε τα καλύτερα μας και θα τριγυρίσουμε σ’ αυτά που έχουμε ξεχάσει.

Απόψε εαυτέ μου θα σε κεράσω ένα κρασί και θα γιορτάσουμε παρέα. 
Θα ερωτοτροπήσουμε όπως παλιά και θα αγαπηθούμε ξανά από την αρχή. Γιατί απόψε εαυτέ μου, ήρθε η ώρα να συμφιλιωθώ μαζί σου.

Θα θυμηθώ ποιος πραγματικά είσαι.
Θα βουτήξω στις αναμνήσεις μου, θα ξεχάσω τις ταμπέλες που μου έχουν βάλει, θα πετάξω τα καπέλα των ρόλων που φοράω κάθε μέρα και θα μάθω τα λόγια μου πάλι από την αρχή.

Θα θυμηθώ τι είναι αυτό που σε κάνει ευτυχισμένο και γιατί σου αξίζει να σε αγαπήσω λιγουλάκι περισσότερο.


Θα σε ακούσω και θα σου δώσω βήμα να μιλήσεις γιατί αν αφήσω τη φωνούλα μέσα μου να φωνάξει πιο δυνατά, είμαι σίγουρη πως κάθε μέρα μπορεί να γίνει λίγο καλύτερη απ΄την προηγούμενη.

Θα σου επιτρέψω να γελάς όσο πιο δυνατά και πιο συχνά θέλεις, χωρίς να σε νοιάζει τι σκάφτεται καθένας . Γιατί το γέλιο σου θα’χει καλύψει το θόρυβο που κάνουν οι διάφοροι τριγύρω.

Θα σε κρατήσω από το χέρι για να κινήσουμε παρέα ξανά. Γιατί πολύ καιρό σε άφησα ακίνητο, αδρανή και μόνο. Θα θυμηθώ πάλι πώς είναι να σε εκτιμώ, να σε χαίρομαι, να σε ανακαλύπτω και να σε ζω.


Απόψε θα σε απαλλάξω από τις αρνητικές σκέψεις και θα διώξω μακριά αυτές που σαν μαύρες μικροσκοπικές ψηφίδες έχουν κρύψει το χρώμα σου. Σήμερα το χρώμα σου θα γίνει πάλι κόκκινο.

Απόψε θα σου σκουπίσω τα μάτια και θα σου θυμίσω πως όλες οι ιστορίες που ζήσαμε ως τώρα είναι απλά ένα μέρος μιας ωραίας περιπέτειας, μιας τρελής κούρσας που έχει να γράψει ακόμα πολλά χιλιόμετρα. Οι ιστορίες που ζούμε είναι μέρος από μας και όχι εμείς δικό τους. Δεν μας καθορίζουν αυτές, αλλά εμείς εκείνες.

Απόψε και κάθε απόψε, θα σε προσέξω, θα σε χαϊδέψω, θα σε κανακέψω όπως ο εραστής την ακριβή αγαπημένη του. Θα σε κοιτάξω με την ίδια λατρεία και θα θυμηθώ αυτά που σε κάνουν μοναδικά ξεχωριστό. Όλα τα καλά σου που σε έχουν κάνει αγαπημένο, σύντροφο, φίλο, άνθρωπο.

Απόψε θα θυμηθώ πως μόνο εσύ θα’σαι η μοναδική συντροφιά μου μέχρι το τέλος.
Ψυχή απ’την ψυχή μου, κορμί μες στο κορμί μου, πνοή, αγάπη και φως.
Μόνο εσύ.
Και δεν θα ξεχάσω ποτέ ξανά πως οφείλω να σε τιμώ και να σε αγαπώ καθημερινά.
Πολύ.
Γιατί σου αξίζει..


Πηγή
http://www.loveletters.gr/%CF%83%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CE%B5%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%AD-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%B8%CE%B1-%CF%83%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%AC%CF%83%CF%89-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B8%CE%B1/