Τετάρτη 25 Ιουλίου 2018

Δεν έχω άλλο χρόνο να σκορπίζομαι σε άδειες μέρες

Γράφει η Ιωάννα Δαμηλάτη

Πεθύμησα χαρά,να ανοίξει η ψυχή μου και να αρχίσω να χορεύω ευτυχισμένη όπως τότε που ήμουν παιδί όταν αρχίζαν να ανθίζουν τα λουλούδια.
Να τραβάω την κουρτίνα μόλις ανοίγω τα μάτια μου το πρωί και να με τυφλώσει ο ήλιος,τα χρώματα των λουλουδιών να με θαμπώνουν και να γεμίζουν τα ρουθούνια μου με αρώματα της άνοιξης που με μεθούν.
Να παίρνω βαθιά ανάσα και να ξεβουλώσουν τα σωληνάκια της μουντάδας που μου πλακώναν την ψυχή μου όλο το χειμώνα.
Να αρχίσω να κελαηδάω χαρούμενα όπως τα πουλιά το ξημέρωμα που η φύση ακόμα ησυχάζει.
Να βγαίνω έξω φορώντας μόνο ένα τσιτάκι με τα πέδιλα που αγαπώ χωρίς να σκέφτομαι ότι θα κρυώσω και ότι πρέπει να ντυθώ σαν αστακός.
Να χαμογελάω δυνατά και να ξεσηκώνονται οι περαστικοί που θα με κοιτούν σαν να έχω κατεβεί από άλλον πλανήτη.
Να λέω καλημέρα σε όποιον συναντάω και ας μην τον ξέρω.
Θέλω μόνο να κερδίσω χρόνο γιατί η ζωή βλέπω ότι δεν θα με περιμένει για πάντα αν συνεχίσω να μαραφουλιάζω χωρίς να κάνω τίποτα.
Αέρας θέλω να γίνω καλοκαιρινός και να ακουμπάω με την αύρα μου τους ανθρώπους για να τους παίρνω κάθε στεναχώρια που μαυρίζει την ψυχή τους και συννεφιάζει τα μάτια τους.
Να τραγουδάω δυνατά και να τους μαγεύει ο ήχος της φωνής μου και να ταξιδεύουν και εκείνοι μαζί μου με την μελωδία και να βλέπω να χαράζεται στο προσωπό τους ένα χαμόγελο.
Να τρέχω κάνοντας τρέλες με τα παιδιά της γειτονιάς καθώς θα παίζω μαζί τους κάνοντάς τους ζαβολιές για να τα πειράξω και να τα βλέπω να μου στέλνουν φιλιά την ώρα που θα φεύγω δίνοντας μου ραντεβού για το επόμενο πρωινό.
Δεν έχω χρόνο να σκορπίζομαι σε άδειες μέρες.
Οι ώρες είναι πολύτιμες για μένα και καθώς περνούν τα χρόνια και παρ’όλο που αισθάνομαι έφηβη ακόμα η αλήθεια είναι ότι μεγαλώνω.
Αυτό θέλω να μεγαλώνω και να συλλέγω στιγμές που θα γίνουν αναμνήσεις όταν θα γεράσω να μου κρατούν συντροφιά τις κρύες νύχτες του χειμώνα.
Όσο κρατάω γερά όμως ακόμα θέλω να έχει άνοιξη και να μυρίζω καλοκαίρι.
Θέλω μόνο να χαμογελώ και να χαίρομαι το κάθε λεπτό ξεχνώντας τις σκοτούρες μου.
Να ζω το σήμερα με λαχτάρα και να ρουφάω την κάθε στιγμή σαν διψασμένη γη.
Θέλω να ταξιδεύω παρέα με την ζωή και να δημιουργώ μαζί της καινούριες εμπειρίες.
Θέλω να χαίρομαι και όσο το μπορώ θα προσπαθώ να ξεσηκώνω κι εσάς να σας παίρνω μαζί μου ταξίδι στην χαρά.
Πηγή
http://www.loveletters.gr/%CE%94%CE%B5%CE%BD-%CE%AD%CF%87%CF%89-%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%BF-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%BF-%CE%BD%CE%B1-%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%81%CF%80%CE%AF%CE%B6%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CE%B5-%CE%AC%CE%B4/