Δευτέρα 6 Αυγούστου 2018

Ένα Ευχαριστώ για τα άτομα που μας χάρισαν τις όμορφες στιγμές

Κάποιες φορές οι σχέσεις μας δε λήγουν ιδιαίτερα όμορφα ή ευχάριστα. Παράπονα, θυμός, στεναχώρια, δάκρυα, θλίψη, πόνος. Τις φορές αυτές κόβουμε κάθε επαφή με τα άτομα αυτά που μοιραστήκαμε λίγο απ’ τη ζωή μας. Δεν είναι όμως βέβαιο πως τα πράγματα έρχονται πάντα έτσι. 

Υπάρχουν εκείνα τα άτομα, που συνολικά μας χάρισαν τόσο όμορφες στιγμές, που δίχως αμφιβολία, ο χωρισμός δε σημαίνει το τέλος του κόσμου, δε σημαίνει χάνω τη γη κάτω απ’ τα πόδια μου, δε σημαίνει θλίψη και μιζέρια επ’ αόριστον. Τέτοια άτομα αξίζουν ένα ευχαριστώ βγαλμένο από τα βάθη της καρδιάς μας.

Ευχαριστώ για τις όμορφες στιγμές.

Ευχαριστώ για την υποστήριξη.

Ευχαριστώ για την παρέα.

Ευχαριστώ για τον χρόνο που μου αφιέρωσες.

Ευχαριστώ για τις φιλοφρονήσεις και τα όμορφα ειλικρινή λόγια.

Ευχαριστώ που με έκανες να νιώθω απόλυτα ο εαυτός μου.

Ευχαριστώ για τις άσχημες στιγμές, που δεν ήμουν ο εαυτός μου, αλλά εσύ με δέχτηκες, μου στάθηκες και με άκουσες, με «πείραξες» για να νιώσω καλύτερα.

Ευχαριστώ και για τις δικές σου άσχημες στιγμές που μου έδειξες τον πραγματικό σου εαυτό, με τα καλά και τα άσχημα, που λάτρεψα.


Ευχαριστώ για τις συμβουλές, που ήταν ποτισμένες με αγάπη και γνήσιο ενδιαφέρον.

Ευχαριστώ για τις μικρές, απλές γνώσεις που μοιράστηκες μαζί μου, βοηθώντας με να μάθω κι άλλα πράγματα, πέρα από τα δικά μου ενδιαφέροντα.

Ευχαριστώ που, ακόμα και τώρα, δε μετάνιωσα στιγμή για ό,τι έγινε, και δεν αισθάνομαι ότι έχασα χρόνο και ενέργεια,

Ευχαριστώ και χάρηκα για τη γνωριμία. Με βοήθησες να εξελιχθώ.

Ο κατάλογος των ευχαριστώ είναι μεγάλος.

Αν ποτέ ζήσατε με έναν τέτοιο άνθρωπο, ήταν τιμή σας που τον γνωρίσατε. Μη χάνετε την ευκαιρία να αναπολείτε με αγάπη τις κοινές όμορφες στιγμές και να αισθάνεστε ευγνωμοσύνη. Κι αν δεν είστε μαζί, δεν πειράζει. Γιατί η καρδιά σας γέμισε με αγάπη, δύναμη, κουράγιο, θάρρος, και θαυμασμό. Κι αυτό μόνο είναι σπουδαίο. Αν πάλι όχι, η υπομονή σας μπορεί και να ανταμειφθεί.
Αναστασία Λιόντου – Photo: Author/Depositphotos

Πηγή
http://enallaktikidrasi.com/2017/09/euxaristo-atoma-xarisan-omorfes-stigmes/