Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2020

Δεν μου επέβαλλαν...το επέλεξα...

Γράφει ο Τριστάνος

Την αγαπώ!
Αν με ρωτήσετε γιατί την αγαπώ, ίσως να φανεί παράξενη η απάντηση! Δεν έχει πάντα λογική η αγάπη!
Γεννήθηκα για να την αγαπήσω. Δεν έμαθα τίποτα άλλο στη ζωή μου. Και ούτε πρόκειται να ψάξω να βρω.
Είναι τα πάντα μέσα στην ψυχή μου. Είναι η ολοκλήρωση του εαυτού μου. Είναι το πάθος μου, ο έρωτας μου, η τρέλα μου. *

Την αγαπώ διότι κάθε φορά που την βλέπω, τα μάτια μου γεμίζουν ευχαρίστηση. Επειδή κάθε φορά που ακούω τη φωνή της, τα πλήκτρα της καρδιάς μου χτυπούν με κάποιες νότες, που καμιά άλλη φωνή δεν μπόρεσε να ακουμπήσει.


Διότι ότι και να κάνω, ότι και να πετύχω, ότι και να κατακτήσω, δίχως αυτήν δεν έχουν καμία αξία. Διότι όσα χρόνια και να περάσουν, μία της μόνο λέξη είναι ικανή να διαγράψει τα πάντα. Την αγαπώ επειδή κάθε φορά που την πλησιάζω τα γόνατα μου κόβονται.

Επειδή κάθε φορά που μυρίζω το δέρμα της, ξέρω ότι είμαι στο “σπίτι” μου. Επειδή όταν ακούω το όνομα της, μία γλυκιά μελωδία απλώνεται στην ψυχή μου.

Την αγαπώ διότι η μέρα φωτίζεται όταν είναι δίπλα μου. Τα σύννεφα κρύβονται και η φύση παίρνει μια ανεπανάληπτη όψη! Την αγαπώ διότι είναι η χαρά μου, το γέλιο μου, η ελπίδα μου, η προσευχή μου.

Κάθε της λέξη με αγκαλιάζει με έναν εκπληκτικό τρόπο, δίχως να χρειάζεται να προσπαθήσει τίποτα. Κάθε μέρα από τη στιγμή που την γνώρισα, είναι μια αληθινή μέρα. Είναι μια ουσιαστική μέρα.

Κατάλαβα το λόγο που ήρθα στον κόσμο. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά υποκατάστατα. Θα μπορούσα να σας πω χίλιους λόγους που την αγαπώ, εκατομμύρια λόγους, όμως

Εάν δεν αγαπάτε, δεν θα τους καταλάβετε! Δεν μπορώ να μην την αγαπώ. Θα έπρεπε να μου ζητήσετε να μην αναπνέω.

Να μην γελάω. Να μην ζω.
Τι με νοιάζει τι λένε οι άλλοι!
Τι με νοιάζει αν είναι δική μου ή όχι….

Εγώ απλά θα την αγαπώ, γιατί είναι το ομορφότερο συναίσθημα στον κόσμο.

Δεν υπάρχουν κανόνες. Δεν υπάρχουν δεδικασμένα. Στόχοι, ελπίδες, ανταπόκριση, ανταμοιβή. Δεν μου επέβαλλαν να την αγαπήσω έτσι.

Το επέλεξα και ποτέ δε θα μετανιώσω γι’αυτό. Απλά μόνο να την αγαπώ ζητάω!

Μου φτάνει! Το μόνο που θέλω είναι να είναι καλά!

Την αγαπώ και δεν θα μου το πάρει κανείς. Ούτε αυτή η ίδια δεν μπορεί!

Πηγή
http://www.loveletters.gr