Σάββατο 14 Απριλίου 2018

Δεν έχω χρόνο....


Της Γεωργίας Ανδριώτου.

Δεν έχω χρόνο, μάτια μου, να δικαιολογώ συμπεριφορές που υποτιμούν τη νοημοσύνη και το αυτο-συναίσθημά μου.


Δεν έχω χρόνο να δίνω ευκαιρίες ξανά και ξανά σε ανθρώπους που δεν εκτίμησαν καν τη δεύτερη.

Δεν έχω χρόνο να αναζητώ τα δικά σου άλλοθι, όταν η ζωή μου έχει ανάγκη τη δική της αλήθεια για να ισορροπήσει.



Δεν έχω χρόνο να συντηρώ τις μάταιες προσδοκίες μου στο όνομα καμιάς ελπίδας.

Δεν έχω χρόνο για υπεκφυγές, για συγκαλυμμένα ψέματα και για βολεμένες απαντήσεις.

Δεν έχω χρόνο για δανεικές στιγμές και υποθηκευμένα όνειρα.

Δεν έχω χρόνο για καμιά αγάπη που δεν αναζήτησε τον δρόμο της για να με βρει.


Δεν έχω χρόνο για κανέναν έρωτα που δεν τόλμησε να σταθεί δίπλα μου.

Ο χρόνος μου για σένα, μάτια μου, τερμάτισε μοναχός του. Και σφύριξα τη λήξη του.

Μια αστραπή είναι η ζωή και θέλω να την προλάβω!

Πηγή
http://www.anapnoes.gr/den-echo-chrono-matia-mou-gia-danikes-stigmes/