Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018

Άσε τα “ξέρεις ποια είμαι εγώ” και άσε τον κόσμο να κρίνει ποια είσαι...

Γράφει η Μαρίσα Παππά

«Ο κόσμος έγινε για τις γυναίκες, όλα γίνονται για τις γυναίκες και όλα τα λεφτά του κόσμου δεν θα άξιζαν χωρίς τις γυναίκες».

Όχι προς θεού μην το παρεξηγήσετε δεν υποτιμώ το φύλο μου, αντιθέτως το λατρεύω. Λατρεύω που γεννήθηκα γυναίκα, που έχω όλους αυτούς τους πολλαπλούς ρόλους, αλλά σε αυτόν τον μάταιο κόσμο που περιφερόμαστε περαστικοί, εκτιμώ, αγαπώ και κυρίως σέβομαι απεριόριστα το αντρικό φύλο.

Μη βιαστείτε να πέσετε να με κατασπαράξετε. Ο κόσμος φτιάχτηκε και για τα δυο φύλλα και ο καθένας έχει τον ρόλο του.

Αρχίζω να θυμώνω με πολλές περιφερόμενες γυναίκες που ξεστομίζουν ατάκες «έχει υποχρέωση να με συντηρεί οικονομικά» «θα του τα φάω μέχρι τελευταίας δεκάρας» και άλλα τέτοια ψυχρά και κυνικά που συνηθίζουν να λένε τον τελευταίο καιρό τα περιφερόμενα αρπακτικά.

Και ερωτώ γλυκιά μου, γιατί έχει υποχρέωση να σε συντηρεί ο άνθρωπος οικονομικά, αναπνέεις διαφορετικά από τους άλλους, έχεις κάτι διαφορετικό που οι υπόλοιπες γυναίκες δεν έχουν. Όχι αγαπητή μου αντιθέτως.


Για αυτό λοιπόν κατέβασε ταχύτητα, χαλάρωσε, σταμάτα να λες και να ξαναλές «ξέρεις ποια είμαι εγώ» και άσε τους άλλους να κρίνουν ποια είσαι εσύ τελικά.

Δεν υπάρχει πιο αποκρουστικό και αντιερωτικό πράγμα από όλα αυτά που ξεστομίζουν μερικές.

Για αυτό και θα υπερασπιστώ τους άντρες, που θέλουμε να μας τα παρέχουν όλα και εμείς να καθόμαστε στο θρόνο της βασίλισσας χωρίς να κάνουμε τίποτα.

Όχι αγαπημένη μου βασίλισσα, άνθρωπος είναι και αυτός και έχει ανάγκες και επιθυμίες.

Θέλει γυναίκα να τον στηρίζει στα δύσκολά του και να τον κάνει να νιώθει συναισθηματικά ασφαλής την ώρα που νιώθει να αιωρείται.

Δεν θέλει δίπλα του γυναίκες με υπεροψία και όλο απαιτήσεις αλλά απλές, καθημερινές και γήινες, με φωτεινά χαμόγελα, με γλυκές καλημέρες και καληνύχτες, που θα του γεμίσουν ηρεμία και γαλήνη την ψυχή του.

Θέλουν μια αγκαλιά να γείρουν και να ξαποστάσουν όταν προσπαθούν να ανταπεξέλθουν όλη την ημέρα στις ατελείωτες υποχρεώσεις τους.

Θέλουν μια γυναίκα όμορφη, όχι μόνο εξωτερικά αλλά και εσωτερικά. Με εκτόπισμα και βαθιά συναισθήματα που θα τους αντιμετωπίζει ως ανθρώπους και δεν θα κοιτάει το πορτοφόλι του.

Θέλουν γυναίκα να μπορούν ουσιαστικά να επικοινωνήσουν, να πουν δυο σοβαρές κουβέντες, να ακούσουν μια λύση στα προβλήματα τους.

Έτσι λοιπόν, είναι έτοιμοι να δημιουργήσουν με σένα για σένα. Γιατί οι άντρες όταν βρίσκουν αυτό που αναζητούν, αγαπητές μου, γίνονται μεγαλόκαρδοι και δοτικοί.

Για αυτό και το κάθε φύλο έχει τον ρόλο του, παιχνίδια εξουσίας και τακτικής δεν είναι οι σχέσεις, ούτε ποιος θα κερδίσει και ποιος θα χάσει. Αλλιώς «κυρίες» μου παίξτε μια παρτίδα σκάκι.

Πηγή
http://www.loveletters.gr/%CE%86%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CE%BE%CE%AD%CF%81%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%B3%CF%8E-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%AC%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%BF/