Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018

Αγάπη θα πει “θέλω να είσαι καλά”!

Γράφει η Χριστίνα Ρογκάκου

Συναισθήματα, τι όμορφη λέξη από μόνη της κι αν την σκεφτείς λίγο περαιτέρω θα ανακαλύψεις την μαγεία της. Αυτά είτε αρνητικά είτε θετικά, είναι πολύ ιδιαίτερα. Άλλωστε μόνο και να την αναλύσεις, τα δυο συνθετικά της «συν» και «αίσθηση», θα σου αποδείξουν την μοναδικότητα τους. Πόσο σπουδαίο εντέλει να συναισθάνεσαι τους άλλους μα και τον ίδιο σου τον εαυτό.
Μα σήμερα επιτρέψτε μου να επικεντρωθώ σε μια «μικρούλα» τρισύλλαβη λεξούλα, μα τόσο τρανή στην ουσία της. Αγάπη την λένε! Και θέλει να σας μιλήσει για αυτήν.

«Είμαι ένα συναίσθημα ανάμεσα σε πολλά. Το καθένα μας έχει ένα ξεχωριστό ρόλο στην ζωή των ανθρώπων. Άλλα τους κάνουν να νοιώθουν όμορφα και άλλα άσχημα. Εναλλάσσονται συχνά αναλόγως των «συνθηκών».

Μα σήμερα θα ήθελα να σας μιλήσω για μένα. Κατά καιρούς «διχάζομαι» μέσα στο μυαλό των ανθρώπων, για το τι σημαίνω πραγματικά. Εγώ όμως θέλω να επικεντρωθώ στην ουσία μου και το τι μπορώ να δημιουργήσω «φωλιάζοντας» στις καρδιές των ανθρώπων. Διότι εκεί μόνο μπορώ να υπάρχω.

Άπαξ λοιπόν και δημιουργηθώ, δεν χάνομαι ποτέ! Να μια από τις ιδιαιτερότητες μου σε σχέση με τα υπόλοιπα συναισθήματα. Παραμένω αναλλοίωτη για όποιον με αισθανθεί. Κάνω τους ανθρώπους να νιώθουν όμορφα και να θέλουν να προσφέρουν χωρίς να ζητούν ανταλλάγματα. Ναι, αυτό! Είναι το σπουδαιότερο που μπορώ και δημιουργώ στις ψυχές.

Ανοίξτε λοιπόν τις καρδιές σας για να μπω μέσα τους και σας υπόσχομαι πως η ευτυχία που θα νοιώσετε βιώνοντας με, θα είναι ότι πιο μαγικό έχετε ζήσει.


Α και κάτι τελευταίο μα πολύ σημαντικό! Όταν με αισθανθείτε και γεννηθώ μέσα σας για κάποιον άνθρωπο, μην απορήσετε αν η κύρια επιθυμία σας για αυτόν θα είναι να είναι πραγματικά καλά. Είτε βρίσκεται κοντά σας είτε χώρια σας, διότι μόνο τότε θα είστε σίγουροι πως έχω γίνει «ένα» με σας!

Σας φιλώ γλυκά, Αγάπη!»


Πηγή
http://www.loveletters.gr/7799-2/