Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019

Τι αίσθηση!

Γράφει η Δέσποινα Χατζάκη
Όλοι φαντάζουμε όμορφοι στα μάτια κάποιου! Όταν μάλιστα αυτό συμβαίνει κι από τις δύο πλευρές, υπάρχει η απόλυτη ταύτιση! 

Πόσο μ’ αρέσει να πλημμυρίζω τη σκέψη σου, να τρυπώνω στο μυαλό σου και να είμαι η αιτία να σκάει ένα χαμόγελο στα χείλη σου χωρίς λόγο!
Τι ευτυχία νιώθω όταν ξέρω πως μετράς ώρες κι ευκαιρίες για εμάς κλείνοντας απέξω για λίγο τα γνωστά καθημερινά! 

Πόση δύναμη παίρνω και πόση ενέργεια σκορπάω γύρω, όταν ξέρω πως είμαι εγώ η αφορμή για να φτιάξει η μέρα σου! 

Τι ρίγος διαπερνάει το κορμί όταν νιώθω πως για σένα παραμένω πάντα όμορφη και νέα! Όλοι είμαστε στο μυαλό κάποιου! 


Φαντάσου να σε σκέφτεται αυτός που κι εσύ σκέφτεσαι! 

Φαντάσου να σε ποθεί αυτός που ποθείς και ζητάς! Τι αίσθηση! Τι κίνητρο ζωής και δημιουργίας! 

Να τρυπώνει στο μυαλό σου η μορφή του έστω για λίγο και να γεμίζεις ενέργεια για ώρες πολλές! 

Να διακόπτει με θράσος η “αόρατη παρουσία” του τη μέρα σου και το πρόσωπό σου να λάμπει μονομιάς! 

Κι αν δεν είναι αμφίδρομη αυτή η αίσθηση, μη σκας! Σκέψου θετικά και θα συμβεί! Πίστεψέ το και θα γίνει! Αδύνατο μου λες; Εγώ λέω εφικτό με κάποιον τρόπο…

Πηγή
http://www.loveletters.gr