Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2019

Είχε το χρόνο εναντίον του...

Γράφει η Πράξια Αρέστη

Είναι δύσκολο. Είναι δύσκολο να γράφω για σένα. Ακατόρθωτο να μιλήσω για σένα. Να βρω τις σωστές λέξεις που να περιγράφουν αυτό που νιώθω για σένα. Αυτό που είσαι για μένα. Το πόσο σ’ ερωτεύομαι με κάθε μας ματιά, το πόσο πονάω που τα χρόνια περνάνε και δεν μπορώ να ξυπνάω μαζί σου κάθε πρωί. Δεν μπορώ να βρω τις σωστές φράσεις, αυτές τις πρωτότυπες για να εκφράσω ό,τι έχω μέσα μου κι ας έχω γράψει για τα πάντα με μεγάλη ευκολία κι άνεση.

Μέχρι που κάπου μια μέρα διάβασα αυτό, “ένα φιλί που δεν ήθελες να τελειώσει και μια αγκαλιά που δεν ήθελες να είναι η τελευταία”. Αγνώστου συγγραφέα. Κι όμως εκεί που το βρήκα πεταγμένο σε μία διαδικτυακή αποθήκη με πολλά αποφθέγματα, με ταρακούνησε. Αυτό σκέφτηκα είσαι πάντα για μένα. Ένα φιλί που δε θέλω να τελειώσει ποτέ και μια αγκαλιά που πάντα εύχομαι να μην είναι η τελευταία.
Τι λίγο ή πολύ; Τι τώρα ή χτες ή αύριο; Αυτό το γλυκό φιλί από σένα θα το θέλω πάντα. Έχω γράψει γι’ αυτό ξανά και ξανά. Το έχω υμνήσει σε κάθε μας επαφή, το έχω ονειρευτεί ξανά και ξανά και το νιώθω ακόμη και όταν περάσουν μήνες απουσίας σου.

Θα είσαι πάντα ο πρωταγωνιστής των στιγμών που δε θα ήθελα να τελειώσουν. Θα είσαι πάντα ο πρωταγωνιστής των ονείρων μου που δε θέλω να τελειώσουν. Θα εύχομαι πάντα να υπάρχει το “εμείς”. Γιατί σαν και το δικό μας “εμείς” άλλο δεν υπάρχει. Το κτίσαμε μέσα στο χρόνο με δάκρυα και χωρισμούς και πόνο. Με στιγμές γεμάτες πάθος και γέλιο κι αγάπη. Αυτό το “εμείς” ήθελε κότσια γιατί είχει τόσα εμπόδια να ξεπεράσει. Είχε το χρόνο εναντίον του και τον έχει ακόμη.

Πώς να κουραστείς όταν δεν προλαβαίνεις ποτέ να χορτάσεις τον άλλο; Πώς να θες ένα φιλί να τελειώσει όταν ξέρεις ότι δεν μπορεί να το έχεις όποτε θες; Όταν είναι τόσο πολύτιμο και μοναδικό όπως όλοι οι θησαυροί που βρίσκουμε στη ζωή μας. Πώς να θες μια αγκαλιά να τελειώσει όταν τις περισσότερες φορές που απλώνεις τα χέρια σου, δεν ακουμπάς το σώμα που αγαπάς.

Τι είσαι για μένα λοιπόν; Επιτέλους μπορώ να πω χωρίς γενικολογίες και κλισέ φράσεις όπως “τα πάντα” ή το “σ’αγαπώ”, ότι είσαι για μένα το φιλί που ποτέ δε θέλω να τελειώσει και μια αγκαλιά που θέλω να διαρκέσει για πάντα.

Πηγή
http://www.loveletters.gr