Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

Στα τυπικά και στα στερεότυπα, δεν μπόρεσε να χαραχθεί καμία ευτυχία...

Γράφει η Λένα Μπατσκίνη

Δεν ανήκω σ’ έναν κόσμο γεμάτο τρύπες. Δεν είμαι από δω. Είμαι από έναν κόσμο αλλιώτικο, που λίγοι γνωρίζουν. Είμαι από έναν κόσμο, που ξέρει να ονειρεύεται με την καρδιά και όχι με τη ματαιοδοξία του μυαλού. Όχι με τα πρέπει μιας κοινωνίας ανάδειξης!
Θα κάνω τη διαφορά μέσα στον κόσμο με την αλήθεια μου κι όχι με τη δουλειά, με το σπίτι, με το αμάξι μου! Δεν είμαι εδώ για το εγώ μου, αλλά είμαι εδώ για μένα. Για τη ζωή που απλόχερα μου χαρίστηκε και θα τη ζήσω με όλες τις δυσκολίες της αλλά και τις υπέροχες στιγμές της.

Ευτυχία είναι ν’ αποδέχεσαι και να βιώνεις βαθιά κάθε συναίσθημα. Τη λύπη, τη νοσταλγία, τις ατέλειωτες σκέψεις, τις συγκινήσεις. Τις γεμάτες τρέλα και αυθορμητισμό στιγμές! Τη μοναξιά, τη παρέα, τον έρωτα! Ευτυχία δεν είναι το εγώ μου. Είναι ν’ αγαπώ εμένα και τους γύρω μου! Είναι το να βρίσκω κάτι που δίνει νόημα στη ζωή μου και να το ακολουθώ. Να το υποστηρίζω! Για μένα το πιο βαθύ νόημα είναι η αγάπη! Το ξεχασμένο νόημα της ζωής, μέσα σ’ έναν σωρό ψεύτικες εικόνες.

Δεν ανήκω σε αυτόν τον κόσμο! Δεν ανήκω σε καμιά “τυποποιημένη” ιδεολογία, άποψη, οπτική γωνία. Θέλω να ζήσω απλά και να εκτιμώ όλα αυτά, που μια εποχή σαν αυτή, με κάνει να ξεχνώ. Αγαπώ μονάχα τα αληθινά και μοναδικά πράγματα. Τα δύσκολα! Αυτά που νιώθω με τη ψυχή και ταξιδεύουν το μυαλό. Με όλα αυτά θα ήθελα να επηρεάσει τον κόσμο η ύπαρξη μου. Δεν θέλω να δίνω συμβουλές για έναν τρόπο ζωής,που θα πρέπει κάποιος ν’ ακολουθήσει. Ακολουθώ το δικό μου δρόμο.

Γι’ αυτό πιστεύω πως καθένας πρέπει να χαράζει το δικό του μονοπάτι! Το μονοπάτι της καρδιάς… Αυτό πρέπει ν’ ακολουθεί ο καθένας κι όχι αυτό, που του επιβάλλει η κοινωνία. Μια κοινωνία που μας φοράει ταμπέλες. Δεν μ’αρέσει να βάζω ταμπέλες στους ανθρώπους κι ούτε ανέχομαι να το κάνουν οι άλλοι σε μένα. Δεν μπαίνω σε καλούπια, μόνο παθιάζομαι με ό,τι με κάνει χαρούμενη! 

Με λίγα λόγια; Ναι στη ψυχή και σε ό,τι της δίνει φτερά!

Πηγή
http://www.loveletters.gr