Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019

Είναι μαγεία να απελευθερώνεσαι και να μη φοβάσαι τι θα πουν οι τρίτοι!

Γράφει η Kate Hilverost

Ποτέ μου δεν κατάλαβα, πώς γίνεται κάποιος να μην λέει αυτό που πραγματικά σκέφτεται, για να μην φανεί κακός, αγενής, βασικά ειλικρινής. Δεν μπορώ, από τη φύση μου δεν μπορώ, δεν ξέρω να το κάνω αυτό το πράγμα.
Αδυνατώ να κρυφτώ και να μην πω ότι έχω στο κεφάλι μου, σε σημείο που γίνομαι αγενής, αυθάδης και, αφήστε το, ειλικρινής. Το όσκαρ υποκριτικής για κανέναν λόγο δεν νομίζω πως μπορώ να το πάρω.

Έχω χάσει και έχω κερδίσει ανθρώπους, επειδή έμαθα να είμαι ο εαυτός μου. Να μην με τρομάζει τίποτα. Με αγαπούν, με μισούν, με θαυμάζουν, με λυπούνται… δεν έχει σημασία. Δεν δίστασα ποτέ. Τους λέω αλήθειες, εκείνες που έχουν καταχωνιασμένες κάπου στα έγκατα της ψυχής τους και φοβούνται τόσο πολύ να δουν.


Πικράθηκα, απογοητεύτηκα, αλλά κοιτώντας τον εαυτό μου στον καθρέπτη, νιώθω ήρεμη και ανακουφισμένη. Ξεφορτώνω με την πρώτη ευκαιρία όλα τα βάρη, που γεμίζουν την ψυχή μου.

Μα καλά, μου λένε, «Δεν βουτάς τη γλώσσα σου στο μυαλό σου πριν μιλήσεις;». Φυσικά και τη βουτάω και πετάω ακριβώς την πρώτη σκέψη μου. Είχα γράψει κάποτε, κάπου, πως «Η πρώτη σκέψη είναι η σωστή, η δεύτερη κουράζει» και τούτο πιστά ακολουθώ. Αυτό που νιώθω, αυτό που πραγματικά βγαίνει από τα βάθη της ψυχής μου.

Να τους λέτε αλήθειες, να τρομάζουν, να το βάζουν στα πόδια κι όσο πιο μακριά γίνεται να φεύγουν. Μια μέρα θα γυρίσουν με την ουρά στα σκέλια και θα σου πουν ότι είχες δίκιο. Πάντα έτσι γίνεται, όταν έχεις δίκιο αργά η γρήγορα κερδίζεις, με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο. Η ψυχή μου, η σκέψη μου είναι αγνή, χωρίς ντροπές, χωρίς φίλτρα και μπρος στα πόδια του πιο τρελού κι ανώριμου την καταθέτω.

Είναι μαγεία να απελευθερώνεσαι και να μη φοβάσαι τι θα πουν οι τρίτοι. Είναι μαγεία να είσαι και να λες αυτό, που σε κάνει να αισθάνεσαι σωστός άνθρωπος και περήφανος πάνω απ’ όλα για τον εαυτό σου. Ξέρεις ότι είναι τουλάχιστον για το καλό σου.

Πηγή
http://www.loveletters.gr