Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

Το φιλί, η αγκαλιά, το χάδι, αυτά είναι δώρα!

Γράφει η Χριστίνα Καζανιάτορα

Του Αγίου Βαλεντίνου λέει.

Ξενόφερτη λέει, εμπορική, έχουμε τους δικούς μας Αγίους για τον έρωτα και την αγάπη! Τους έχουμε, ναι και τι δηλαδή;
Άσε μας ρε φιλαράκι να γιορτάσουμε και τον Βαλεντίνο και τον Υάκινθο και όποιον και όπως τον λένε!



Φτερά να έχει θέλω, το μυαλό να μου παίρνει θέλω,να με κάνει να τα βλέπω όλα αλλιώς, σαν να έχω φουμάρει τρίφυλλο, τετράφυλλο μη σου πω...
Να με παίρνει αγκαλιά και να ξεχνάω το όνομά μου,ποια είμαι, πού είμαι, τι είμαι!


Ερωτευμένη είμαι, 365 μέρες τον χρόνο,24 ώρες την ημέρα...ποια δώρα, ποια λουλούδια;
Αυτά με αφήνουν παγερά αδιάφορη. Το φιλί, η αγκαλιά, το χάδι, τα λόγια,η ματιά, ο έρωτας που σε πάει σε άλλη διάσταση, αυτά είναι δώρα!
Ο έρωτας είναι το δώρο.



Εσένα τον λένε Τάκη, Γιώργο, Μήτσο, Θανάση...είναι μελαχροινός, ξανθός!
Είναι 30, 40, 45, τι σημασία έχει...


Σπαρταράς σαν το ψάρι, όταν το πιάνουν τα δίχτυα;
Αν ναι, είναι ο έρωτας!


Πηγή
http://www.ewoman.gr