Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2019

Αγκαλιά σημαίνει ασφάλεια

Γράφει η Κωνσταντίνα Ποζουκίδου

Υπάρχει και άλλος κόσμος εκεί έξω! Δεν το ήξερα, δεν μπορούσα καν να το φανταστώ! Άκουγα για ένα κόσμο ασφάλειας, σιγουριάς και χαλάρωσης αλλά δεν είχε τύχει να τον συναντήσω ποτέ, με αποτέλεσμα να βρίσκω υπερβολικές τις μαρτυρίες!

Όλα άλλαξαν όμως, όταν σε γνώρισα! Ένιωσα ότι μαζί σου θα βίωνα κάτι διαφορετικό μόνο και μόνο από την ταραχή της καρδιάς μου σε κάθε σου άγγιγμα. Γνώρισα αυτόν τον άλλο κόσμο και συνεχίζω να ανακαλύπτω πτυχές του.
Μόλις με αγκάλιασες,συνειδητοποίησα τι πάει να πει ασφάλεια!
Γιατί ποιος δεν θα ένιωθε ασφάλεια στην δική σου αγκαλιά, μωρό μου; Γιατί ο τρόπος και μόνο που με κλείνεις στην αγκαλιά σου, με ασφαλίζει, με απομακρύνει από τον περιβάλλοντα χώρο, με προστατεύει.
Είναι κτητική η αγκαλιά σου! Αλλά αν δεν αγκαλιάζεις αυτόν που όντως τον θες δικό σου, τότε τι αξία θα είχε! Δηλώνεις ότι σου ανήκω όταν ξαπλώνουμε μαζί και τυλίγεις τα χέρια σου γύρω μου. Τα δένεις σφιχτά μεταξύ τους σαν να φοβάσαι μην σου φύγω, μην γλιστρήσω και πέσω!

Η αγκαλιά σου είναι ένα σίγουρο μέρος! Μπαίνοντας σε αυτήν, ξεχνιούνται όλα, γίνονται παρελθόν τα άγχη και οι ανησυχίες όλης της ημέρας. Ο κόσμος που ανοίγει μπροστά μου όταν ανοίγεις τα χέρια σου για να κλειστώ μέσα τους, είναι τόσο διαφορετικός από τον έξω κόσμο. Με παρασύρει μακριά, με ταξιδεύει και με χαλαρώνει! Και λέω χαλάρωση, γιατί όταν με αγκαλιάζεις είναι σαν να παίρνεις από πάνω μου ότι με απασχολεί και να με διαβεβαιώνεις ότι θα το λύσεις, θα προσπαθήσεις και θα το λύσεις!

Η αγκαλιά σου είναι αυτός ο κόσμος που όλοι ονειρευόμαστε να βρούμε. Οι χτύποι της καρδιάς σου, όταν το κεφάλι μου ακουμπάει στο στήθος σου, με επιβεβαιώνουν κάθε φορά ότι εγώ βρήκα τον έξω κόσμο μου, αυτόν για τον οποίο δεν γνώριζα αλλά χαίρομαι που τον έμαθα μαζί σου.

Και αν ήταν να επιλέξω ανάμεσα σε χιλιάδες αγκαλιές, εγώ την δική σου θα διάλεγα πάλι. Αυτήν που μπορεί να με παρασύρει σε έναν εξωπραγματικό κόσμο φτιαγμένο για δύο… για έμας!

Πηγή
http://www.loveletters.gr