Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2019

Είμαι εδώ...

Γράφει η Χριστίνα Ρογκάκου
<<Είμαι εδώ>> αυτή η μικρή λέξη, που φανερώνει τόπο, θα καταφέρνει να συνταιριάξει με την «θέση» μου «μπροστά» σου! Άκου λοιπόν τα «γιατί».

Είμαι εδώ, για να χαμογελάω όταν «βλέπω» την ευτυχία σου και το χαμόγελο στα χείλη σου. Πόσο όμορφα και καθάρια λάμπουν τα μάτια σου όταν γελάς.

Είμαι εδώ, για να σε καμαρώνω στο κάθε επίτευγμα σου με τόση χαρά και περηφάνια που κανείς, θα πίστευε ότι είναι δικό μου.

Είμαι εδώ, στα όμορφα σου και στις στιγμές ευτυχίας σου! Αλλά ξέρεις πότε είμαι πολύ περισσότερο εδώ; Δεν ξέρεις τι εννοώ; Έλα να σου πω!

Είμαι εδώ αγάπη μου, για εκείνες τις στιγμές που τα μάτια σου «βουλιάζουν» από τις απογοητεύσεις και εγώ τα φιλάω παίρνοντας μακριά όλο το «χείμαρρο που τα τραβάει στο βυθό».

Είμαι εδώ, για εκείνες τις στιγμές που πονάς κι εγώ πονάω διπλά μα κρυφά από σένα, μαζί σου. Να αγκαλιάζω το αγαπημένο σου πρόσωπο και να σου ψιθυρίζω «όλα θα περάσουν αγάπη μου!»

Είμαι εδώ, να φιλάω τα χέρια σου όταν θαρρείς πως αυτά είναι αδύναμα να διορθώσουν τα «σπασμένα».

Είμαι εδώ, για εκείνες τις στιγμές που χάνεις το θάρρος σου και η ανασφάλεια «φωλιάζει» στην καρδούλα σου, να σου φωνάζω πόσο ξεχωριστός είσαι και πόσα μπορείς να καταφέρεις.

Κι αν δεν μπορέσεις να παλέψεις με τους δαίμονες σου και τις δυσκολίες σου.

Κι αν εγώ δεν καταφέρω να σε προφυλάξω από αυτούς, αν φανώ αδύναμη μπροστά τους.

Κι αν αυτοί σε «τραβάνε στον πάτο» μαζί τους, πες τους αυτό που θα σου πω, «αυτή έρχεται μαζί μου εδώ γιατί μόνο έτσι μπορεί να αναπνέει».

Σ’αγαπάω μάτια μου, μ’ ακούς;

Τόσο απλά, τόσο μοναδικά, που δύσκολα μπορώ να το περιγράψω. Νιώθω για σένα πράγματα, που το λεξιλόγιο φαντάζει φτωχό για να τα εκφράσει. 

Είμαι εδώ κι ας είμαι μακριά σου, η ψυχή μου ταξιδεύει δίπλα σου και ακολουθεί τα βήματα σου.

Πηγή
http://www.loveletters.gr