Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2019

Γιατί υπάρχουν αμέτρητα γιατί...

Γράφει η Θέμις Κυριακάκη

Αν με ρωτήσεις πως ήταν η ζωή μου πριν από σένα δεν θα ξέρω να σου απαντήσω η μάλλον θα σου πω ότι ζούσα.
Τώρα όμως νιώθω ζωντανή γιατί είσαι εδώ δίπλα μου.
Γιατί σε κοιτώ.
Γιατί σε αγγίζω.
Γιατί σε γεύομαι.
Γιατί τα χείλη μου ξεδιψούν με τα φιλιά σου.
Γιατί ξαπλώνω στο στέρνο σου και ακούω τους χτύπους της καρδιάς σου.
Γιατί τα χέρια μου για σένα έγιναν μια αγκαλιά που μονό αγάπη μπορούν να σου δώσουν .
Γιατί κοιμάσαι δίπλα μου και εγώ μένω ξύπνια να ακούω την αναπνοή σου.
Γιατί ταξιδεύεις στο κορμί μου.
Γιατί όταν μου χαμογελάς βλέπω την ευτυχία μέσα από τα μάτια σου.
Γιατί ακόμα και όταν μου θυμώνεις βλέπω την αγωνία σου αν με πλήγωσες.
Γιατί ακόμα και όταν λείπεις εσύ είσαι εδώ .
Γιατί όταν νιώθεις ότι φεύγω εξαιτίας σου εσύ με τραβάς με ένα μαγικό τρόπο πίσω.
Γιατί υπάρχουν αμέτρητα γιατί...
Γιατί εμείς αγάπη μου δεν συναντηθήκαμε τυχαία!


Πηγή
http://www.loveletters.gr