Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2019

Θέλω να...

Γράφει η Άντζελα Καμπέρου

Να σε κοιτάω όταν κοιμάσαι.
Να χαμογελάς και να με έχεις κλεισμένη μέσα στην αγκαλιά σου.
Κουλουριασμένη στο στήθος σου να ακούω τους χτύπους της καρδιάς σου και να ηρεμεί το μέσα μου.
Να μπλέκουμε τα πόδια μας και να με χαϊδεύεις απαλά.
Να σε φιλάω και να σε χαϊδεύω.
Να είσαι ο κόσμος μου.
Να είμαι ο δικός σου.
Να μην θέλω να φύγω από την αγκαλιά σου.
Να μην θέλω να ξυπνήσω.
Να με κρατάς σφιχτά και να εισπνέω το άρωμά σου.
Να μεθάω από τη μυρωδιά σου και από τα φιλιά σου.
Να χάνομαι μέσα στα χέρια σου.
Στο καταφύγιο μου, στην πιο όμορφη αγκαλιά, στο πιο γαλήνιο μέρος.
Να με κλείνεις μέσα στα χέρια σου και να αφήνω τα πάντα πίσω.
Να μένω εκεί, χαμογελώντας.
Να σε κοιτάω όταν κοιμάσαι.

Να χαϊδεύω απαλά το μάγουλό σου και να χώνω το πρόσωπό μου στο λαιμό σου.
Πουθενά δεν θέλω να πάω όταν με έχεις αγκαλιά. Πουθενά δεν είναι πιο όμορφα από τα δυο σου χέρια.
Μέσα σε αυτή ην αγκαλιά ηρεμεί το χάος του μυαλού μου.
Το χάδι σου, η λύτρωσή μου.
Ένα σου άγγιγμα αρκεί για να καταλαγιάσει τις φουρτούνες μου, τα άγχη μου. Ένα σου άγγιγμα αρκεί για να κάνει τη μέρα μου ομορφότερη, τα βράδια μου καλύτερα.
Η αγκαλιά σου, η πιο ωραία φυλακή μου.


Δεν θέλω να φεύγω από την αγκαλιά σου, δεν θέλω να αποχωρίζομαι την μυρωδιά σου.
Όχι, μην μπερδεύεσαι, δεν μιλάω για την κολόνια σου.
Μιλάω για αυτή τη μοναδική μυρωδιά που αναδύει το σώμα σου. Αυτή τη μοναδική μυρωδιά που τόσο λατρεύω.
Μιλάω για αυτή τη μεθυστική μυρωδιά που δεν χορταίνω.
Αυτή που έχεις μόνο εσύ και δεν μπορώ να βρω σε κανέναν άλλο.
Θέλω μόνο να ξυπνάω και να βρίσκομαι μέσα στα δυο σου χέρια.
Να ξυπνάω χαμογελώντας και να σε χαζεύω όσο εσύ ακόμα κοιμάσαι.
Θέλω να ξυπνάω και να είμαι μαζί σου, να κοιμάμαι και να είμαι μαζί σου.

Θέλω να κουρνιάσω στο στήθος σου, μέσα στα δυο σου χέρια και να μην με αφήσεις να φύγω ποτέ από εκεί.
Θέλω απλά να με κλείσεις μέσα στην αγκαλιά σου.
Να σε χαζεύω όσο κοιμάσαι!

Πηγή
http://www.loveletters.gr