Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2019

Σ’αγαπάω σου λέω, και στα έχω πει όλα...

Γράφει η Μπάρμπυ Κορμαρή

«Σ’ αγαπάω!», σου λέω κι εσύ με κοιτάς και μου γελάς.
«Σ’ αγαπάω!», κι εσύ με τραβάς στην αγκαλιά σου και με κλείνεις σφιχτά στα δυο σου χέρια. Κολλάω πάνω σου κι ακούω την καρδιά σου να συγχρονίζεται με τη δικιά μου. Και το φιλί σου είναι η ανάσα που χρειάζομαι για να ζω..

Αχώριστοι εμείς οι δυο, πάντα μαζί από την πρώτη στιγμή που γνωριστήκαμε. Από εκείνο το πρώτο χαμόγελο, από εκείνο το πρώτο φιλί. Πρωτόγνωρα τα συναισθήματα που νιώσαμε και τρόμαξα από την έντασή τους. Μα όταν με πήρες αγκαλιά, κούμπωσα τόσο αβίαστα πάνω σου, σα να είχα γεννηθεί για να υπάρχω μόνο εκεί, στην αγκαλιά σου.

«Σ’ αγαπάω!», σου λέω, και μέσα σ’ αυτές τις δύο λέξεις έχω κρύψει χιλιάδες συναισθήματα που δε μπορώ στα εξηγήσω. Όμως τα νιώθω και το ξέρω ότι τα νιώθεις κι εσύ.

Σ’ αγαπάω, σημαίνει αγαπάω εσένα! Όπως ακριβώς είσαι, ατόφιος και αυθεντικός. Μέρα τη μέρα σε μαθαίνω, ανακαλύπτω κάθε κομμάτι σου, γνωρίζω κάθε κρυφή πτυχή σου. Δεν προσπαθώ να σε αλλάξω, δε θέλω να σε μεταμορφώσω σε κάτι που ίσως δεν σου ταιριάζει, δε ζητάω τίποτα παραπάνω από εσένα, παρά μόνο εσένα.

Γιατί για μένα σ’ αγαπάω σημαίνει σε βάζω πάνω από μένα. Πρώτα εσύ και μετά εγώ. Και σκοπός μου είναι να σε κάνω ευτυχισμένο. Να μοιράζομαι τη ζωή μου με σένα και μαζί να φτιάχνουμε τη δική μας ζωή. 

Να είμαι δίπλα σου στα εύκολα, στα δύσκολα, στα ζόρια σου, σε όλα. Και μαζί να παλεύουμε για να κάνουμε τον κόσμο μας πιο όμορφο και να ζούμε τη μαγεία της κάθε στιγμής.

Σ’ αγαπάω όταν μου γελάς και το πρόσωπό σου φωτίζεται. Όταν με κοιτάς παιχνιδιάρικα και τα μάτια σου πετάνε σπίθες. Όταν με πειράζεις σε κάθε γκάφα που κάνω. Όταν με κρατάς αγκαλιά και μου ψιθυρίζεις ερωτόλογα.


Σ’ αγαπάω κι όταν το βλέμμα σου συννεφιάζει. Όταν ζορίζεσαι και κλείνεσαι στον εαυτό σου για να μη με φορτώσεις με έννοιες και σκοτούρες. Κι όταν σκοτεινιάζεις, εγώ θα είμαι δίπλα σου και θα φτιάχνω ήλιους να φωτίζω τα σκοτάδια σου.

Σ’ αγαπάω, σημαίνει σε εμπιστεύομαι. Αφήνομαι στα χέρια σου χωρίς ενδοιασμούς. Γιατί ξέρω ότι είσαι εδώ για μένα. Γιατί ξέρω πως ότι κι αν συμβεί μαζί θα το λύσουμε. Γιατί ξέρω ότι εννοείς κάθε κουβέντα που μου λες. Κι αν σε αφήνω να ορίζεις τη ζωή μου, είναι γιατί ξέρω ότι πάντα θα με προσέχεις.

Σ’ αγαπάω σημαίνει είμαι δίπλα σου κάθε στιγμή. Και δε φοβάμαι. Γιατί δεν υπάρχει απόσταση ανάμεσα σε δυο ανθρώπους που παλεύουν για το δικό τους «μαζί». Απόσταση δεν είναι τα χιλιόμετρα, είναι οι ματιές, οι παλμοί, τα χαμόγελα, είναι η σκέψη μου που συναντάει τη δικιά σου όταν είμαστε μακριά και εκμηδενίζει όλα τα χιλιόμετρα που μας χωρίζουν. Γιατί για μας, μονάδα μέτρησης απόστασης είναι μονάχα ο έρωτας.
«Σ’ αγαπάω!», σου λέω, κι εσύ με κοιτάς και μου γελάς.
Κλείνω τα μάτια και αφήνομαι στην αγκαλιά σου.
Και καθώς σκύβεις και με φιλάς, σου δίνω μια υπόσχεση και κάνω μια ευχή. Ό,τι κι αν γίνεται εμείς οι δυο να αγαπιόμαστε. Ό,τι κι αν γίνεται, εμείς οι δυο να είμαστε μαζί. Δεμένοι στο ίδιο «σ’ αγαπώ» που μας ένωσε, με μια σφιχτή αγκαλιά που θα κλείνει μέσα της όλα όσα ονειρευτήκαμε. Γιατί παλέψαμε για το δικό μας «μαζί», αγάπη μου, και μας αξίζει να το ζήσουμε!!!

Πηγή
http://www.loveletters.gr