Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2019

Για μένα έρωτας είναι...

Τι είναι ο έρωτας τελικά; Πόσες ερμηνείες του έχει δώσει το ανθρώπινο μυαλό και πόσες ακόμη θα 'ρθουν.
Το πώς βιώνει ο καθένας τον έρωτα υποθέτω έτσι και τον ερμηνεύει.
Και στο πρόσωπο που τον βρίσκει έτσι τον φαντάζεται.



Για μένα έρωτας είναι...

Έρωτας είναι να σε θέλω πιο πολύ από χτες.

Έρωτας είναι να πονάει το σώμα μου όταν ξεστραγγίζει και την πιο μικρή σταγόνα της θύμισής σου. Και να τρέμει από φόβο κι ηδονή όταν το αγγίζεις.

Έρωτας είναι να ξυπνάω και να είσαι η πρώτη μου σκέψη, να κοιμάμαι και να είσαι η τελευταία μου σκέψη κι ενδιάμεσα να σ' ονειρεύομαι.

Έρωτας είναι που αντέχω να σε βλέπω να φεύγεις και δε σαλτάρει το μυαλό μου. Που θέλω να είσαι καλά ακόμη και μακριά μου.
Που τα λάθη σου δεν έχουν σημασία το επόμενο λεπτό που με παίρνεις αγκαλιά.

Έρωτας είναι που φοβάμαι ότι θα σε χάσω και ποτέ δε σ' έχω δεδομένο.
Που όσο και να πίνω από την πηγή σου δεν ξεδιψώ ποτέ. Που δε χορταίνω ποτέ να σε κοιτάζω και να σ' ακούω να μιλάς.
Που μαζί σου το για πάντα μου μοιάζει τόσο λίγο.

Έρωτας είναι που μπορείς να με νευριάζεις και να καθορίζεις τη διάθεσή μου.

Που μπορώ να σε νιώθω κι ας μη σε βλέπω για μέρες.

Και έρωτας είναι η ευτυχία και η γαλήνη που γεμίζουν το μυαλό μου όταν είσαι μαζί μου.

Άραγε τι είναι ο έρωτας για σένα;


Πηγή
http://www.mikresistories.org