Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2019

Θα μείνουν για πάντα χαραγμένα...

Γράφει ο Τριστάνος

Και ήταν το πρώτο μας φιλί αυτό που με έκανε να ξεχάσω όλα τα προηγούμενα! Ήταν αυτή η θεϊκή γλύκα που χρωμάτισε τις αισθήσεις μου με το νέκταρ της καρδιάς σου!

Ένα ταξίδι στην αιωνιότητα του πάθους μας και μία υπόσχεση ερωτικής πανδαισίας! Μία σφραγισμένη συμφωνία η πυρρακτωμένη ένωση των χειλιών μας, έσπρωξε στη λήθη το παρελθόν και άναψε την άσβεστη φλόγα στα διψασμένα σώματα!

Μπουκέτο από ροδόσταμο η ανάσα σου, τύλιξε την δική μου με το μυστικό φίλτρο της ολοκληρωτικής παράδοσης. Και έμαθα να ανασαίνω από τα φιλιά σου, να φωτίζονται τα μισόκλειστα μάτια μου και να ταξιδεύουν στους ωκεανούς της μαγείας σου! Να μπλέκονται σφιχτά οι γλώσσες και να εξερευνούν με μανία την υφή τους, πριν η καυτή τους λάβα, διατρέξει τις φλογισμένες κοιλότητες του κορμιού!

Και όταν η προσμονή δώσει τη θέση της στην λυτρωτική ένωση των ψυχών, τα χείλη να ρουφούν τις ηδονές, με λόγια αγάπης ανακατεμένα με πρωτόγονους αναστεναγμούς! Ξέπνοες λέξεις να αντηχούν στον αέρα και οι αναπνοές ανίκανες να χωριστούνε, να αγκαλιάζουν η μία την άλλη σε ένα αέναο ζωογόνο δέσιμο!

Οι μνήμες μπορεί να ξεθωριάσουν. Οι εικόνες μπορεί να θαμπώσουν. Τα ακούσματα να σιγοσβήσουν. Τα αγγίγματα να ξεχαστούν. Όμως η γεύση του φιλιού σου, η μυρωδιά της καυτής ανάσας σου και τα συναισθήματα που μου δημιουργεί, θα μείνουν για πάντα χαραγμένα μέσα μου! Γιατί τα χείλη είναι το πιο σημαντικό κομμάτι πάνω μας. Δίνουν αγάπη, πόθο, ηδονή, ερωτικά λόγια και δύναμη! Όλα μέσα από ένα φιλί! Αγάπη μου, πεθαίνω για ένα σου φιλί…