Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2019

Οι ζωές μετριέται σε στιγμές!

Οι ζωές μετριέται σε στιγμές. Στιγμές ξεχωριστές που χρωματίζουν τη ρουτίνα μας που ζωγραφίζουν στην καρδιά μας και μένουν εκεί για πάντα αξέχαστες.
Και αυτές συνήθως τις δημιουργούμε μ' αυτούς που περισσότερο αγαπάμε. Με τον σύντροφό μας, με τους φίλους μας, την οικογένεια ή το σκύλο μας.


Θέλω μια τέτοια στιγμή μαζί σου. Θέλω ακόμη μια τέτοια μαζί σου. Όλες οι στιγμές που μου χάρισες ποτέ δεν ήταν αρκετές, ποτέ δε θα είναι. Θέλω ένα βράδυ εγώ κι εσύ σε μία μοναχική παραλία. Το φεγγάρι να χρυσίζει το νερό και τα αστέρια να είναι οι φάροι μας στο σκοτάδι.

Μαζί σου δε φοβάμαι τα σκοτάδια. Μέσα στο χαμόγελό σου κρύβονται οι πιο όμορφες στιγμές μου. Θέλω να με κρατήσεις από το χέρι, να βγάλουμε τα παπούτσια και να περπατήσουμε στα ρηχά νερά της θάλασσας και τα πόδια μας να βουλιάζουν στη μαλακή άμμο. Θέλω να σε βλέπω να γελάς και να σ' ακούω να μιλάς.

Αυτή είναι η ευτυχία μου.

Δε θέλω τίποτα ακριβό. Τίποτα υλικό και τίποτα μακρινό. Μία μικρή βόλτα κι εσύ να είσαι αυτός που αγάπησα. Με τα κρύα αστεία σου, με τις πατρικές συμβουλές σου, με την κυκλοθυμία και το πάθος σου.

Ένας άνθρωπος πόσο μπορεί να μας γεμίσει και πόσο να μας αδειάσει.

Δως μου μία ακόμη όμορφη ανάμνηση. Γιατί αν μου τη δώσεις θα είναι για πάντα δική μου. Ένα κομμάτι της ευτυχίας μου. Έστω κι να φύγεις πάλι μετά.

Μία βόλτα στην παραλία, το φεγγάρι και το χαμόγελο σου. 

Μόνο αυτά θέλω.


Πηγή
http://www.mikresistories.org