Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019

Σου δίνω...

Γράφει ο Δημήτρης Ξυλούρης

Θα είμαι για σένα ο,τι έχεις ανάγκη.
Θα είμαι για σένα ό,τι σου έχει λείψει τόσα χρόνια.
Ο δυνατός, ο βράχος, ο φίλος, ο κολλητός, ο εραστής, ο άγνωστος, το καταφύγιο.
Δεν θα σου πω ποτέ μεγάλα λόγια. Δεν θα ακούσεις λέξεις όπως το “για πάντα” και το “ποτέ”.
Δεν θα σου κρύψω τα ελαττώματά μου για να σου αρέσω και δεν θα φορέσω καμία μάσκα για να σου ταιριάζω.
Θα είμαι εγώ, με κάθε τρόπο που με θες. Με κάθε τρόπο που με χρειάζεσαι.
Αυτό δεν ζήτησες;
Όχι λόγια, όχι υποσχέσεις, όχι όρκους, όχι ταμπέλες.

Κι εγώ αυτό σου δίνω.
Σου δίνω αγάπη, με πράξεις.
Σου δίνω παρουσία, χωρίς δεσμεύσεις.
Σου δίνω προσοχή, χωρίς όρους.
Σου δίνω ασφάλεια, χωρίς όρκους.
Σου δίνω εμένα, χωρίς ταμπέλες.
Σου δίνω εμάς, χωρίς το φόβο.
Σου δίνω εμάς, χωρίς το ρίσκο.
Σου δίνω εμάς, χωρίς τις υποσχέσεις.
Σου δίνω εμάς, μέσα από χέρια μπλεγμένα και χείλια δαγκωμένα.

Μέχρι και η τελευταία σου πληγή να έχει κλείσει.
Μέχρι να μην φοβάσαι άλλο.
Μέχρι να μην περιμένεις το επόμενο ψέμα, την επόμενη απογοήτευση..

Σου δίνω εμάς, χωρίς λόγια..


Πηγή
http://www.loveletters.gr