Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019

Άφησε με να...

Γράφει ο Τριστάνος

Άσε με να ντύσω τη μορφή σου, με τις ομορφότερες λέξεις, που θα μπορούσαν να αποδώσουν την αγαπημένη εικόνα σου. 


Άσε με να ντύσω τη ζωή σου, με τις πιο αληθινές πράξεις, διότι μόνο αυτές σου αξίζουν! 

Άσε με να ντύσω το παρελθόν σου, με ένα αδιόρατο σκέπασμα, έτσι ώστε να απαλύνω τους πόνους σου, να κλείσω τις πληγές σου και να αφήσω το φως των πολύτιμων σου εμπειριών ανέγγιχτο! 

Άσε με να ντύσω το παρόν σου με πάθος, με ευγένεια, με σιγουριά, με ηρεμία, με χιούμορ και με αλήθειες, που θα σε κάνουν να νιώθεις ασφάλεια, γαλήνη, χαρά και έξαψη!

Άφησε με να διαβάσω τις σιωπές σου! Λατρεύω να παρατηρώ τις κινήσεις σου και τις εκφράσεις σου, όταν δεν μιλάς. Είναι ένα ανεξερεύνητο βιβλίο που το ρουφώ λαίμαργα κάθε φορά που μου επιτρέπεις! 

Άφησε με να ταξιδέψω στο σώμα σου και να ανακαλύψω κάθε κοιλότητα και σημείο που σε απογειώνει ερωτικά. Αντλώ μεγάλη ηδονή από την ευχαρίστηση σου! 

Άφηνε με να σε αγγίζω, να σου κρατώ το χέρι και να σε φιλάω όταν είμαστε έξω, διότι θέλω να σου δείχνω κάθε στιγμή την αγάπη μου και η επαφή, μου είναι απαραίτητη!

Άφησε με να μην έχω εγωισμό, ζήλεια και κτητικότητα, διότι δεν ταιριάζει στον έρωτα μας! 

Άφησε με να σε σκέφτομαι και να σε ονειρεύομαι όταν είσαι μακριά μου, διότι μου λείπεις και δεν μπορώ να ανασαίνω εύκολα! 

Άφησε με να έχω λίγο από το άρωμα σου, για να σε μυρίζω και να αναστατώνομαι! 

“Κράτησε” με γλυκέ έρωτα μου και μην με αφήσεις ποτέ! Και εγώ θα σε αφήσω “ελεύθερη” να το νιώσεις, να το ζήσεις και να το απολαύσεις…γιατί απλά, σ’ αγαπώ!
Πηγή
http://www.loveletters.gr