Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

Γέλα μου!

Γράφει η Δέσποινα Χατζάκη

Όταν εσύ γελάς, γελάει ο κόσμος μου όλος. Όταν ακούω το γάργαρο γέλιο σου, πλημμυρίζω από αδικαιολόγητη ευτυχία. Μου φτάνει να γελάς. Ακούς; Αμέσως η “καταχνιά” εξαφανίζεται, ο χειμώνας κρύβεται και καλοκαιριάζει ξαφνικά.
Όταν σε βλέπω να γελάς, κλέβω από τη λάμψη σου. Γιατί ναι, λάμπεις ολόκληρος. Μου φτιάχνεις τη διάθεση, με κάνεις να αισιοδοξώ και να περνάω καλά. Γέλα μου! Ακούς; Μόνο έτσι φεύγουν οι φόβοι μου και αυξάνεται το οξυγόνο μου! Μόνο έτσι ηρεμεί η σκέψη μου και μαλακώνει κάθε πόνος μου. 

Γελάς δυνατά και σαν να ακούω να μου λες ότι η ζωή είναι ωραία. Μα πόση δύναμη έχει το γέλιο σου, πόση ενέργεια, πόση αισιοδοξία. Τι άλλο να ζητήσω λοιπόν; Μου φτάνει να γελάς. 

Μαζί σου χαμογελάω κι εγώ κι έτσι όμορφος που γίνεσαι ομορφαίνω κι εγώ. Ομορφαίνει η ζωή μου ολόκληρη! 
Γέλα μου ψυχή μου! 
Γέλα μου δυνατά για να φοβηθούν όλα τα άσχημα και να διαλυθούν. Γέλα μου!