Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

Πάρε με αγκαλιά εαυτέ μου και πάμε παρακάτω...


Γράφει η Μοσχούλα Σολάκη

Υπάρχουν μέρες που θέλεις να φωνάξεις βοήθεια, μα δε θέλεις να μιλήσεις κάπου. Σ’ έχει κουράσει τόσο αυτή η συμπόνια στα μάτια τους.
Σηκώνεις το σταυρό μόνος, αγκομαχάς, σφίγγεις τα χείλη, φοράς το χαμόγελο του «όλα καλά», παίρνεις και τα κλειδιά και ξεκινάς για τη βιοπάλη.
Κανείς δεν έχει ιδέα για τους αγώνες που δίνεις καθημερινά ,για να φαίνεσαι εντάξει, για να μην προκαλείς σχόλια και πολλές ερωτήσεις που σε κουράζουν.
Έχεις επιλέξει τη σιωπή, μέσα σου βέβαια επικρατεί πολυλογία. Προτιμάς να μιλάς στον καθρέφτη σου ή ακόμη και μόνος σου στο δρόμο αν σου ξεφύγει δυνατά καμιά σκέψη.
Υπάρχουν αποφάσεις που πρέπει να τις πάρεις μόνος. Κανείς δε μπορεί να σε βοηθήσει σ’ αυτό, κανείς δεν γνωρίζει τι χρειάζεσαι και τι ανάγκες έχεις, εκτός από εσένα τον ίδιο.
Ένα μοναχικό μονοπάτι που όλοι το βαδίζουμε κάποια στιγμή, μια προσωπική ανηφόρα, ένας Γολγοθάς που οφείλουμε να διαβούμε ακόμη και με ματωμένα γόνατα, μέχρι να φτάσουμε στο ξέφωτο.
Έλα καρδιά μου, λίγο ακόμη και βγαίνουμε απ’ το τούνελ.
Βάστα ψυχή μου και φτάνουμε ουρανό.
Αγκάλιασε τα κομμάτια σου και πάμε!
Σήκωσε τα μανίκια σου εαυτέ μου και δώσε μου εκείνη τη δύναμη, εκείνη την ώθηση που ζητώ, να μη φοβηθώ, να μη λυγίσω.
Θύμισε μου πόσα περάσαμε, πόσα καταφέραμε παρέα.
Μη μ’ εγκαταλείπεις τώρα…
Κλείσε μου τα μάτια, κλείσε μου τ’ αυτιά σε κάθε σειρήνα που αποζητά με λαχτάρα να με αποσυντονίσει.
Λούσε τις μέρες μου με φώς, με κούρασαν τόσο τα σκοτάδια!
Απομάκρυνε καθετί βρώμικο από γύρω μου, περικύκλωσε με, με αγάπη.
Αγάπη, μόνο αυτήν αποζητώ!

Τίποτα άλλο. Ατόφια και καθαρή αγάπη.
Όχι μπακάλικο!
Όχι τσιγκουνιές και μετρημένα καρύδια στην αγάπη.
Τι σου έδωσα, τι μου έδωσες…
Δε μπαίνουν αυτά στη ζυγαριά, δεν μετρώνται.
Δεν υπάρχει μετρητής συναισθημάτων.
Ο καθένας δίνει μέχρι εκεί που φτάνει το μυαλό του και το μέσα του.


Πηγή
http://www.loveletters.gr/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B5-%CE%BC%CE%B5-%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%AC-%CE%B5%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%AD-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%AC%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1/