Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2019

Μην δείχνεστε, γιατί δεν φαίνεστε αγαπητά μου ψώνια!

Γράφει η Έφη Νερούτσου

Παρατηρώ τον κόσμο και μου αρέσει αυτό. Ωστόσο αυτό που βλέπω, δεν ξέρω, κάπου μπάζει ρε αδέρφια.
Από πότε η παρουσία σου σε ένα “κυριλέ”μαγαζί σε κάνει και cool; Μία τσάντα ακριβή δεν είναι θέμα ρε φίλη. Αναγκάζεσαι να μιλάς στον κάθε τελευταίο γιατί; Για να σε κεράσει ένα ποτό;
Η φάση ξαφνικά έγινε τόσο ρηχή που μου φέρνει αναγούλα. Σάββατο βράδυ, σε γνωστό club φυσικά, γόβες, κραγιόν μέχρι τα αυτιά, φωτογραφία στο facebook με τα μπουκάλια που δεν έχεις να πληρώσεις εσύ και λεζάντα “Εδώ μωρέ χαλαρά”.

Ωραία και τα έκανες όλα αυτά ρε φίλη. Τι κατάλαβες; Βρε, υπάρχει μεγαλύτερη ομορφιά από αυτή που σου προσφέρει η αξιοπρέπεια; Πήγαινε στο κυριλέ μαγαζί επειδή σου αρέσει όχι επειδή είναι της μόδας και πιες ένα ποτό με την φίλη σου. Τι τους θες όλους αυτούς δίπλα σου;

Αγαπητέ άντρα. Το να γεμίσεις τατουάζ δεν είναι όσο σπουδαίο νομίζεις. Για να μην παρεξηγηθώ, εγώ τα τατουάζ τα λατρεύω γιατί έχω και εγώ πολλά. Αυτό σημαίνει ότι μου αρέσει να τα βλέπω και σε εσένα. Ένα πράγμα δεν μπορω. Δεν θέλω να νομίζεις πως αφού έχεις 2 μανίκια γίνεσαι και ωραίος. Μην έχεις το ύφος του ωραίου της Αθήνας γιατί γελάμε. Κάνε τατουάζ επειδή τα αγαπάς, επειδή σου αρέσουν και όχι για να τα δείχνεις.

Έχουμε γεμίσει “λεφτάδες” που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στην ζωή τους, που το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να πουλάνε την εικόνα τους προς τα έξω, να κλαμπάρουν και να κερνάνε σαμπάνιες.

Είναι οι τύποι που δεν σε ξέρουν, κάθεσαι δίπλα τους, σε κοιτάνε λίγο καθώς καπνίζουν και μετά σου δίνουν ένα σαμπανοπότηρο. Είναι οι τύποι που θα τους πεις “Όχι, ευχαριστώ” και θα σου κουνήσουν εμετικά το κεφάλι τους και θα σε αγνοήσουν.


Δεν την θέλω την σαμπάνια σου αγάπη μου, ούτε να κάτσω μαζί σου θέλω επειδή ξέρεις το αφεντικό του μαγαζιού. Αντίθετα, θέλω να έρθω να σου σκάσω μια τύπου σφαλιάρα στον σβέρκο και να σου πω “Άσε μας ήσυχους ρε φίλε”.

Φυσικά υπάρχουν και οι άλλοι που δεν μου φέρνουν εμετό αλλά γέλιο, αυτοί μωρέ, που το παίζουν πως είναι εκατομμυριούχοι, στα social media θα τους καταλάβεις αμέσως. Πόζα με πούρο, οι μισές φωτογραφίες στα μπουζούκια και τους βλέπεις από κοντά να καλοπιάνουν τον κάθε υπεύθυνο για να πληρώσουν το ένα από τα δύο μπουκάλια που έχουν πάρει. Αυτούς τους ψιλοαγαπώ γιατί με κάνουν και γελάω.
Λοιπόν επειδή κάπου το έχουμε χάσει. Αφήστε οι άντρες τα τατουάζ, τα γένια, τα “Όσο κάνει το ρολόι μου, κάνεις ολόκληρος” γιατί δεν σας βλέπω καλά. Να είστε απλοί και πάνω από όλα να είστε άντρες. Να ξέρετε πως να φέρεστε στην κάθε γυναίκα εκεί έξω. Όσο για εσάς φίλες μου, ένα τζιν, ένα μπλουζάκι και ένα χαμόγελο είναι αρκετά για να εντυπωσιάσετε κάποιον.

Έφυγε το καλοκαίρι. Οι έξαλλες πόζες στην παραλία με φόντο το μπούστο είναι πια παρελθόν.
Μπαίνει χειμώνας σιγά-σιγά και επειδή όλοι οι ποζεράδες και όλες οι ντίβες πρέπει να βρείτε χαρακτήρα για να εντυπωσιάσετε έχω μια ιδέα.
Να αρχίσετε να είστε πιο αληθινοί στις ζωές σας και να μην δημιουργείτε από μόνοι σας με ψεύτικη ζωή.

Μην δείχνεστε γιατί δεν φαίνεστε. Σας φιλώ και σας αγαπώ.


Πηγή
http://www.loveletters.gr