Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

Όταν κλείνεις τα μάτια, κλείνεις τις πόρτες στον έξω κόσμο

Της Κωνσταντίνας Ποζουκίδου

Όταν με φιλάς, να κλείνεις τα μάτια σου… Γιατί τα κλείνω και εγώ!
Γιατί όταν κλείνεις τα μάτια, με φιλάς ακριβώς όπως μου αρέσει! Φίλα με ήρεμα, ακουμπώντας απαλά τα χείλη σου στα δικά μου. Όσο περνάνε οι στιγμές όμως, να επιταχύνεις την αναπνοή σου και να δώσεις πάθος στο φιλί. Κάψε τα χείλη μου με τη φωτιά του πόθου σου! Φίλα με ασταμάτητα, κρατώντας κλειστά τα μάτια!

Γιατί όταν κλείνεις τα μάτια, κλείνεις τις πόρτες στον έξω κόσμο, σε αυτόν που μας περικλείει.

Αφήνεις χώρο μόνο για εμάς τους δύο! Όλοι είναι περιττοί, ασήμαντοι μπροστά στο φιλί! Τι μπορεί να το υπερνικήσει; Τι μπορεί να σταθεί αντάξια δίπλα του; Ποιον μπορείς να ερωτευτείς, αν δεν ερωτευτείς πρώτα το φιλί του;

Όταν με φιλάς, να κλείνεις τα μάτια σου… για να μη χαλάσεις τη μαγεία της στιγμής! Πάντα όταν ονειρεύεσαι, έχεις κλειστά τα μάτια! Ε, και το φιλί σου όνειρο είναι! Ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Κλείνοντας τα μάτια, σταματάς τον χρόνο, τον παγώνεις, φεύγεις από αυτόν, απελευθερώνεσαι, και κινείσαι σε ένα παράλληλο σύμπαν!

Και ξέρεις, δεν υπάρχουν άλλα όντα εκεί. Μόνο εσύ, εγώ και το φιλί μας! Απομακρύνεσαι από όλους και από όλα! Κλείνεις τα μάτια και νιώθεις να χάνεσαι. Ξαφνικά, νιώθεις αόρατος, άυλος. Ξεχνάς ως δια μαγείας τα πάντα. Κλείνεις τα μάτια, ακουμπάς τα χείλη και ο εγκέφαλος σταματάει να λειτουργεί. Η καρδιά παίρνει τη σκυτάλη τώρα και πατώντας το γκάζι της, φεύγει για ταξίδια μακρινά!


Και δεν μπορείς να της αντισταθείς, μόνο να της παραδοθείς! Δεν σου αφήνει επιλογή. Σε πιάνει από το χέρι και σε οδηγεί μόνη της. Πόσα ταξίδια κάναμε σε άγνωστα μέρη, χάρη σε αυτή;

Κλείσε τα μάτια και φαντάσου. Φαντάσου εσένα και εμένα. Δώσε έμφαση σε εμάς και μόνο. Στα χείλη μας που ενωμένα πια, ενώνουν εμάς τους δύο και απομονώνουν τα σώματα μας από αυτά που βρίσκονται γύρω!

Γιατί όταν με φιλάς, φέρνεις πίσω τον χρόνο. Τότε, στις πρώτες μας στιγμές που τα φιλιά προσπαθούσαν να εξερευνήσουν και να μάθουν. Διψούσαν να σε μάθουν, να σε χορτάσουν, να αναπληρώσουν τον χρόνο, αυτόν που χάσαμε πριν γνωριστούμε και αυτόν που χάνουμε καθημερινά… τις ώρες που είμαστε μακριά!

Φίλα με και κλείσε τα μάτια, απλά και μόνο γιατί αυτή η αίσθηση μου αρέσει! Είναι κάτι άλλο, κάτι διαφορετικό, κάτι που δεν υπάρχουν λόγια να το περιγράψουν, κάτι μοναδικό… αυτό το εσύ και το εγώ μέσα στο σκοτάδι των ματιών!


Για αυτό σου λέω, έλα μην αργείς! Σταμάτα τις σκέψεις, σταμάτα τα λόγια! Χάσε την αίσθηση του χρόνου! Νιώσε εμένα δίπλα σου, τα χείλη μου στα δικά σου, το άρωμα μου να γίνεται ένα με το δικό σου! Και δώσε μου ένα φιλί! Μόνο ένα φιλί με κλειστά τα μάτια… να νιώσω πως ακόμη και αν η ζωή είναι μικρή, στα χείλη σου αξίζει να τη ζήσω!

Κλείσε τα μάτια… και φίλα με!


Πηγή
https://www.anapnoes.gr