Κυριακή 16 Ιουνίου 2019

Λίγες τζούρες από στιγμές...

Γράφει η Στέλλα Γρηγοροπούλου.
Άφησε με μόνο να σε βλέπω πότε πότε!
Μόνο.
Να βλέπω τα μάτια σου. Να κοιτούν τα δικά μου!
Να βλέπω τα χείλη σου να μου γελάνε.
Να φιλάνε τα δικά μου!
Να βλέπω τα χέρια σου. Να πιάνουν τα δικά μου!
Δεν ζητάω πολλά.
Να περνάς να σε βλέπω!
Μόνο.
Να σε αντικρίζω!

Να ήξερες. Μόνο να ήξερες!
Να βλέπω την ησυχία σου.
Να βλέπω την καθαρότητα της σκέψης σου.
Μόνο να σε βλέπω.
Από μακριά έστω.
Ξέρεις ε;
Η παρουσία σου μου είναι απαραίτητη για να μπορώ να συνεχίσω!
Για λίγο να σε βλέπω μόνο.
Μου φαίνεται πως αν σε βλέπω συνέχεια θα συνηθίσω.
Μετά δεν θα μπορώ μακριά σου.
Ούτε τώρα μπορώ.

Προσπαθώ να συνηθίσω την απουσία σου.
Μα δεν γίνεται να μην σε βλέπω καθόλου.
Έστω κάθε λίγο.
Να σε βλέπω.
Να σε χαζεύω!
Πολλές φορές το κάνω.
Είδες; Μπερδεύομαι…
Το έκανα.
Είναι αυτό που νιώθω πως είσαι εδώ.
Πως δεν έφυγες ποτέ.
Από την σκέψη μου δεν έφυγες.
Από την καρδιά μου το ίδιο.
Ζηλεύω εκείνους που είναι κάθε μέρα δίπλα σου.
Ζηλεύω τον αέρα που χαϊδεύει τα μαλλιά σου.
Τον ουρανό που κοιτούν τα μάτια σου.
Το τσιγάρο στα χείλη σου.
Τα άλλα μάτια που σε κοιτούν!
Αυτά τα ζηλεύω πιο πολύ…

Να είσαι δίπλα μου και να μην μιλάμε.
Μόνο να σε βλέπω.
Μου φτάνει;
Αναρωτιέμαι.
Έτσι μόνο να σε βλέπω;
Σε βλέπω με τα μάτια της ψυχής μου.
Κάθε μέρα.
Ας ήταν να έρχεσαι να σε βλέπω.
Πόσο πολύ ανάγκη το έχω!
Να μπλεχτούν τα βλέμματά μας.
Να βλέπω το στήθος σου να κινείται καθώς παίρνεις βαθιές τζούρες του αέρα!
Να παίρνω λίγη τζούρα από τη μυρωδιά σου.
Αυτή του κορμιού σου.
Αυτή της ανάσας σου που φτάνει στα ρουθούνια μου.
Που γλυκά έρχεται επάνω μου σαν να θέλει να μείνει όπως η υγρασία του αέρα στο κορμί μου.
Η ανάσα σου μένει καρφωμένη επάνω μου μαζί με το βλέμμα σου στα μάτια της ψυχής μου.
Κατάλαβες;
Γι’ αυτό θέλω να σε βλέπω.
Να παίρνω λίγες τζούρες από τις στιγμές της ζωή σου!
Να έρχεσαι.
Κάθε τόσο.
Μην με ξεχνάς.
Ζω για να σε βλέπω πότε πότε!
Μάλλον μου φτάνει βλέπεις.
Τουλάχιστον για τώρα!
Ούτε εγώ ξέρω.
Δεν θα το ψάξω άλλο.
Να σε βλέπω πότε πότε!
Κράτα αυτό.
Κάνε το.
Αν μπορείς.
Για εμένα.
Να σε βλέπω πότε πότε.
Μόνο να σε βλέπω!
Πηγή
http://www.loveletters.gr