Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2018

Να ζεις, να αγαπάς και να ονειρεύεσαι...

Γράφει η Κατερίνα Κυπρίου

Άλλος ένας χρόνος φτάνει στο τέλος του….

Άλλος ένας χρόνος που πέρασε και μας άφησε σημάδια,αναμνήσεις,χαρές και λύπες!
Άλλος ένας χρόνος που κύλησε σαν νερό και λίγο πριν φύγει,μας οδηγεί σε σκέψεις και μοιραία κάνουμε τον απολογισμό του.
Ποιος έμεινε,ποιος έφυγε,ποιος μας έκανε να γελάσουμε,ποιος ή τι μας στεναχώρησε!
Για άλλους ήταν δύσκολος,για κάποιους πιο εύκολος.Σε άλλους άφησε σημάδια και πληγές,σε άλλους έφερε δώρα και ελπίδες!

Άλλος ένας χρόνος λοιπόν…

Άλλος ένας χρόνος τελειώνει και λίγο πριν υποδεχθώ τον καινούριο, παίρνω μια μεγάλη απόφαση!
Να μην σταθώ σε τίποτα που με πόνεσε!Να μην σταθώ σε τίποτα που με άδειασε.
Να μην στεναχωρεθώ για τίποτα που δεν μπορώ να αλλάξω.
Να μη με νοιάζει για τους περαστικούς,γιατί περαστικοί ήταν και έπρεπε να φύγουν!

Άλλος ένας χρόνος τελειώνει κι εγώ αποφασίζω..
Να ανοίγω την αγκαλιά μου σ’αυτούς που μ’αγαπούν, ή να αποχωρώ απ’αυτούς που δεν μου κάνουν.
Να μην προσπαθώ να αποδείξω σε κανέναν ξανά, ποια ειμαι και τι κάνω.
Να μην αφήσω κανέναν να μπει εμπόδιο στα όνειρά μου.
Να μην αφήσω κανέναν να πατήσει την αξιοπρέπειά μου.
Να μη δώσω χώρο σε κανέναν που δεν αξίζει την αγάπη μου!

Άλλος ένας χρόνος τελειώνει κι εγώ αποφασίζω….

Να παλέψω για ότι με κάνει χαρούμενη!
Να δείχνω πιο πολύ την αγάπη μου,σ’αυτούς που την αξίζουν!
Να συνεχίσω να αγαπάω την ζωή,με ότι κι αν μου φέρει ή μου πάρει!
Να μην πνίγω πια τα δάκρυά μου!
Να μην φράζει καμία οργή τον λαιμό μου!
Να δείχνω την έξοδο στους αχάριστους και στους εγωιστές!

Άλλος ένας χρόνος τελειώνει κι εγώ πήρα μια μεγάλη απόφαση….

Να συνεχίσω να πιστεύω στους ανθρώπους!
Να τραγουδώ πιο ζωντανά!
Να χορεύω πιο συχνά!
Να γελάω πιο δυνατά!
Να γλεντάω τη ζωή!
Να χαίρομαι την κάθε στιγμή!
Να συνεχίσω να ζητάω συγνώμη όταν φταίω!
Να συνεχίσω να λέω ευχαριστώ!
Να αντέχω,να κλαίω, να αναπνέω, να δίνομαι,να γεμίζω εμπειρίες και να παίρνω γνώσεις μέσα απ’αυτές!

Άλλος ένας χρόνος τελειώνει κι εγώ αποφάσισα να παραμείνω παιδί!
Γιατί έτσι,μπορώ να διατηρώ την ψυχή μου ζωντανή και καθαρή!
Γιατί έτσι,μπορώ ακόμα να ονειρεύομαι…

Καλή χρονιά σε όλο τον κόσμο,με μια ευχή…
Να ζείτε,να αγαπάτε,να ονειρεύεστε!!!


Πηγή

http://www.loveletters.gr